Takto vypadá opravdový luxus. Maybach S600 Pullman má interiér, jaký jste ještě neviděli

Mercedes-Maybach S600 Pullman
Mercedes-Maybach S600 Pullman, foto: youtube.com
-jka , AutoRoad.cz 5. ledna 2019 12:58
Sdílej:

Zaujal vás tento nadpis? Pak nejspíše toužíte po tom vidět opravdový luxus, a pojmy jako Maybach či Pullman vám nejsou cizí. Ano, když se skloubí výrobce a úpravce luxusních automobilů s tou nejlepší limuzínou, jakou je Mercedes schopen vyrobit, nemůže to dopadnout špatně. Přinášíme vám tedy opravdový unikát, superluxusní automobil pro vyvolenou a velmi bohatou smetánku.

Základem vozu je Mercedes-Benz třídy S, který je dlouhodobě vyráběn v továrně Daimler v sousedním Německu. I když jsou automobily třídy S dlouhodobě považovány za nejinovativnější, nejbezpečnější a nejkomfortnější automobily na světě, někomu to však nemusí stačit a proto se Mercedes pro takové lidi snaží vždy nabídnout něco navíc. Od roku 2002 měla tento úkol značka Maybach, kterou se automobilový koncern Daimler AG pokusil takto oživit. Luxusní limuzíny Maybach se však již nedokázaly přiblížit historickým ekonomickým úspěchům a značka Maybach zůstala čistě otázkou prestiže, což však nestačilo a tak se společnost Daimler AG v roce 2012 rozhodla ukončit použití této značky. Za tu dobu však vzniklo několik opravdových skvostů, které si zaslouží obdiv.

Model Mercedes-Maybach S600 Pullman (popřípadě jeho facelitovaný nástupce s označením S650) je velmi ojedinělý a vzácný. I když je tato státní limuzína navržena především pro nejvyšší panovníky a státníky, automobilka jako taková neomezovala prodej pouze na vybranou "smetánku" a automobil si tak mohl pořídit téměř kdokoliv, kdo byl schopen disponovat dostatečným finančním obnosem. Pokud by vás snad zajímala cena tohoto konkrétního vozu, pak bohužel nejsme schopni odpovědět. Nový model měl sice v základu přijít na nějakých 14 až 15 milionů korun, ale množství úprav dokázalo cenu značně navýšit, klidně až zdvojnásobit. 

Že se jedná o vrcholnou variantu prozrazují již nápisy V12 na boku vozidla. Pod kapotou se ukrývá vrcholná varianta v podobě šestilitrového dvanáctiválce se dvěma turbodmychadly, díky kterým motor disponuje výkonem 395 kW (530 k) a točivým momentem 830 Nm, což bude jistě spolehlivě stačit i na automobil s váhou pohybující se kolem 3,5 tuny. Nicméně, o pohonnou jednotku zde vlastně až tolik nejde. Koně pod kapotou bude mít stejně na starosti váš "kočí", majitel takového vozu má své místo vzadu, kde se nachází ta pravá luxusní oáza klidu i pomyslné velící centrum.

Luxusní dvojice sedadel ve směru jízdy je opatřena množstvím ovládacích prvků, které vám (po té, co se s nimi naučíte) dávají netušené možnosti. Světlý interiér, malé polštářky a huňatý koberec, to je pouze začátek vašeho cestovatelského dobrodružství. Z vašeho sedadla můžete vytvořit v automobilu takovou atmosféru, jakou jen budete chtít - záclonky, zástěny, ambientní osvětlení či masáže, automobil udělá cokoliv pro to, abyste se cítili dobře. Můžete odpočívat, sledovat televize, vychutnávat si vychlazené šampaňské, pracovat, řídit svůj podnik a nebo třeba celou zemi. Maybach S600 Pullman je prostě výjimečné auto pro výjimečné lidi.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.