Video, které se k nám dostalo, je zajímavé hned z několika důvodů. Málokdy totiž máte možnost vidět někoho, kdo ze svého tak drahého automobilu doslova "ždíme" maximum výkonu. Řidič z našeho videa se však rozhodl ještě pro jednu věc, a to otestovat, zda bude v oblíbeném sprintu na 1/4 míle rychlejší s vypnutými či zapnutými asistenčními systémy.
Výsledek byl ovšem jednoznačný - s vypnutými systémy kontroly trakce dokázal řidič nejrychleji akcelerovat z 0 na 96 km/h za 3,84 vteřiny a cílem projel v čase 11,04 s při rychlosti 244 km/h; pokud byl systém "launch control" aktivní, dokázal zrychlit z 0 na 96 km/h za 2,66 vteřiny a celou vzdálenost urazit za 9,9 vteřiny. Posuďte sami, že rozdíly v jednotlivých časech nejsou vůbec zanedbatelné.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?