Video, které se k nám dostalo, je zajímavé hned z několika důvodů. Málokdy totiž máte možnost vidět někoho, kdo ze svého tak drahého automobilu doslova "ždíme" maximum výkonu. Řidič z našeho videa se však rozhodl ještě pro jednu věc, a to otestovat, zda bude v oblíbeném sprintu na 1/4 míle rychlejší s vypnutými či zapnutými asistenčními systémy.
Výsledek byl ovšem jednoznačný - s vypnutými systémy kontroly trakce dokázal řidič nejrychleji akcelerovat z 0 na 96 km/h za 3,84 vteřiny a cílem projel v čase 11,04 s při rychlosti 244 km/h; pokud byl systém "launch control" aktivní, dokázal zrychlit z 0 na 96 km/h za 2,66 vteřiny a celou vzdálenost urazit za 9,9 vteřiny. Posuďte sami, že rozdíly v jednotlivých časech nejsou vůbec zanedbatelné.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?