Prorazit se sportovní dodávkou zkoušel (a stále zkouší) v poslední době pouze Ford. Jeho Transit Sportvan však kromě „rychlých“ pruhů, větších kol a několika spoilerů nic moc navíc nenabídl. Jak je na tom Renault Trafic Sport+?
Objektivně ne o moc lépe. Sportovní paket přidal výrazněji tvarované nárazníky, zadní spoiler, „dynamičtější“ okolí mlhovek a LED diody denního svícení. Nechybí ani kontrastní pruhy v červené, černé nebo bílé (záleží na zvoleném odstínu karosérie, kterých je celkem deset), z boku dokonce okořeněné nápisem Sport.
Mechanické změny u paketu Sport+ neproběhly, Trafic jako klasická dodávka, kombinace dodávky a osobního provedení nebo čistě osobní provedení tak bude k dispozici s několika verzemi vznětové šestnáctistovky dCi. V případě užitkové a „poloužitkové“ verze má 90, 114, 120 nebo 140 koní, osobní Trafic Passenger disponuje výkonem 95, 125 nebo 145 koní.
Pokud už si na vůz děláte zálusk, musíme Vás zklamat. Dostupný bude exkluzivně pouze ve Velké Británii. Cena balíčku je 995 liber (cca 37 000 korun).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.