Sobota 15. února 2020 je termín, kdy se na zlínském Zimním stadionu Luďka Čajky od osmnácti hodin uskuteční již dvanácté benefiční hokejové zápolení rally jezdců a přátel rally pod názvem Rally Ice Tour.
Přestože se pořadatelé rozhodli po předchozích ročnících notně zredukovat doprovodný program, na kluzišti zlínského „zimáku“ parta lidí z prostředí domácí rallyové scény opět udělá něco pro dobrou věc. „Tradici benefičních zápasů jezdců rally jsme nechtěli přerušit, takže opět jdeme cestou dobročinnosti, což je hlavní motto naší akce,“ zdůraznil úvodem hlavní pořadatel Rally Ice Tour Vladimír Barvík. „Letos jsme si pro naši podporu vybrali dvanáctiletou Karolínku Dejovou z Kopřivnice, která je i přes svůj hendikep velmi aktivní holčičkou. Měli jsme ji možnost vidět i v televizní soutěži Československo má talent, kde se prezentovala se svou kamarádkou při krásném tanečním vystoupení na invalidním vozíčku,“ představil ve stručnosti hlavní postavu letošní benefice Vladimír Barvík.
Celý program se ovšem vrací do původní zkrácené podoby, kdy se akce odehraje v průběhu jedné a půl hodiny. Proto také došlo k redukci doprovodného programu. Jediným, ovšem pro podporu malé Karolínky docela důležitým bodem programu, mimo samotného hokeje, zůstala divácká tombola. „Tombola by při letošní absenci reklamních partnerů měla pomoci navýšit věnovanou částku od účastníků akce a pořadatelů. Proto věříme, že se příchozí diváci do tomboly zapojí a otevřou tak společně se závodníky své srdíčko pro talentovanou zdravotně znevýhodněnou holčičku,“ věří další z pořadatelů Roman Konečný. Další možností podpořit Karolínku a užít si navíc i „trochu“ závodního adrenalinu, bude dražba svezení s mistrem ČR v rally historických vozidel Vlastimilem Neumannem při testování jeho týmu.
Pro nejmenší fandy rallyového sportu budou jistě lákadlem vystavené soutěžní vozy před stadionem, ale také tradiční představení modelářského klubu RC klub ZedArt ze Zlína s jejich rádiem řízenými modely. „Vzhledem k tomu, že Zlín je město motorsportu i hokeji zaslíbené, věříme, že i přes omezený doprovodný program si v sobotu 15. února najde cestu na zlínský zimák opět hodně fandů. A to takových, kteří dokážou, podobně jako všichni účastníci akce otevřít své srdce, a s trochou nadsázky řečeno, snad i svou peněženku ku prospěchu dobré věci,“ věří hlavní organizátor Rally Ice Tour Vladimír Barvík, že malá Karolínka společně s babičkou a dědečkem budou ze Zlína odjíždět s velkým úsměvem na tváři.
Vzhledem k tomu, že soupisky pro zápas ještě nejsou naplněny na sto procent, přivítají pořadatelé mezi hráči velmi rádi nové tváře. A to nejen z řad jezdců či spolujezdců, ale také mechaniků či týmových členů, případně i z řad organizátorů soutěží. V případě zájmu o účast na této benefici se můžete registrovat u pořadatele Vladimíra Barvíka na telefonním čísle 604 200 359.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.