Testovací program nového Peugeot 2008 DKR se zpožďuje. Carlose Sainze to však z míry nevyvádí.
Důvodem zdržení v testovacím programu mají být dětské nemoci nového vozu. Francouzská značka plánovala první opravdový test již minulý týden. Ten byl ale přesunut na konec měsíce. Peugeot doufá, že stihne vůz 2008 DKR nasadit do Marocké soutěže, která se jede říjnu - tedy necelé 3 měsíce před Dakarem 2015.
Co konkrétně Peugeot trápí, to se neví, ale Carlos Sainz si z toho těžkou hlavu nedělá: "Test jsme museli o pár týdnů posunout. Máme nějaké menší problémy a tým raději vyčká," přiznal Španěl. Namísto měkkých písků ve střední Francii tým vyrazí testovat do Chateau Lastours, což je testovací středisko se spíše tvrdými šotolinovými cestami.
Zde by se měl testovací program dostat zpět do původního plánu. "Upřímně řečeno, nějaký čas nám uteče. O problémech auta nemohu mluvit, ale jde jen o maličkosti. Ale samozřejmě čas se krátí," příznal Španěl. Ten seděl za volantem auta i minulý měsíc poblíž Paříže, když probíhal prvotní shakedown.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.