Testovací program nového Peugeot 2008 DKR se zpožďuje. Carlose Sainze to však z míry nevyvádí.
Důvodem zdržení v testovacím programu mají být dětské nemoci nového vozu. Francouzská značka plánovala první opravdový test již minulý týden. Ten byl ale přesunut na konec měsíce. Peugeot doufá, že stihne vůz 2008 DKR nasadit do Marocké soutěže, která se jede říjnu - tedy necelé 3 měsíce před Dakarem 2015.
Co konkrétně Peugeot trápí, to se neví, ale Carlos Sainz si z toho těžkou hlavu nedělá: "Test jsme museli o pár týdnů posunout. Máme nějaké menší problémy a tým raději vyčká," přiznal Španěl. Namísto měkkých písků ve střední Francii tým vyrazí testovat do Chateau Lastours, což je testovací středisko se spíše tvrdými šotolinovými cestami.
Zde by se měl testovací program dostat zpět do původního plánu. "Upřímně řečeno, nějaký čas nám uteče. O problémech auta nemohu mluvit, ale jde jen o maličkosti. Ale samozřejmě čas se krátí," příznal Španěl. Ten seděl za volantem auta i minulý měsíc poblíž Paříže, když probíhal prvotní shakedown.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?