Druhý závod populárního VM Racing a HobbyCupu startuje už tuto sobotu na trati zvané "Barák". 57 posádek přihlášeno, 3 posádky Blažek Racing na startu nebudou chybět.
V sobotu změří síly posádky v rámci hobby rally závodů, startujících pod hlavičkou VM Racing Cup a Hobby Cup. V seznamu přihlášených je 57 posádek. Jede se na trati, kde se psaly dějiny Barum Rally, ale také dalšího amatérského závodu ve Stopě Valašské zimy. Na startu budou jak silné čtyřkolky, tak i rychlé Favority, Hondy, Felicie a 120tky a další.
Chybět nebudou ani tři posádky startující pod hlavičkou Blažek Racing. V silnější kategorii N2 bude startovat Martin Vlček s Hondou CRX, na dveří bude mít startovní číslo 26. Se startovním číslem 24 bude startovat Tomáš Urban s Favoritem. Se stejným vozem pojede i Pavel Rajsigl a na dveřích bude mít startovní číslo 33, oba ve třídě N1.
Ve třídě N2 je přihlášeno deset vozů, ve třídě N1 je příhlášeno 25 vozidel. Jedná se především o vozy značky Škoda. No a jak vidí konkurenci Tomáš Urban? "Konkurence bude velká. U nás je jasno. Především se pěkné svézt a tak trochu ve skrytu duše zkusit bojovat o bednu. Nebude to lehké, protože trať našemu vozu moc nevyhovuje. Takže to budeme muset nahradit nasazením, " říká Tomáš Urban
Závod startuje tréninkovými jizdami v sobotu 19.5. v 8:00, první závodní jízda je plánovaná na 9:00
Přijďě podpořit posádky ke trati.
Více informací najdete zde, je zde i mapa tratě.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?