Polský pilot stáje Renault F1 se automobilovým soutěžím věnoval velmi intenzivně již v zimní přestávce a v létě plánuje opět návrat za volant soutěžního vozu.
K zimní soutěžní anabázi mu pomohl i přestup do stáje Renault a tak se Kubica účastnil soutěží výhradně s vozy francouzské produkce Renault Clio R3. Vrcholem byl jeho start na nedávné Rallye Monte Carlo, kde však odstoupil již v prologu pro poruchu motoru.
V současné době se Kubica plně soustředí na testy monopostu Renault a sezonu ve F1, přesto přiznal, že by se rád do cocpitu soutěžního vozu vrátil. "Chci se na 100 procent věnovat F1. S Renaultem máme před sebou velmi těžké období a já se zavázal, že se dostaneme na odpovídající úroveň," řekl Kubica. "V létě mě čeká tří až čtyř týdenní přestávka a není vyloučené, že se v této pauze objevím na některé letní soutěži," doplnil Kubica.
Robert Kubica na Rallye Monte Carlo 2010
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?