Polský pilot stáje Renault F1 se automobilovým soutěžím věnoval velmi intenzivně již v zimní přestávce a v létě plánuje opět návrat za volant soutěžního vozu.
K zimní soutěžní anabázi mu pomohl i přestup do stáje Renault a tak se Kubica účastnil soutěží výhradně s vozy francouzské produkce Renault Clio R3. Vrcholem byl jeho start na nedávné Rallye Monte Carlo, kde však odstoupil již v prologu pro poruchu motoru.
V současné době se Kubica plně soustředí na testy monopostu Renault a sezonu ve F1, přesto přiznal, že by se rád do cocpitu soutěžního vozu vrátil. "Chci se na 100 procent věnovat F1. S Renaultem máme před sebou velmi těžké období a já se zavázal, že se dostaneme na odpovídající úroveň," řekl Kubica. "V létě mě čeká tří až čtyř týdenní přestávka a není vyloučené, že se v této pauze objevím na některé letní soutěži," doplnil Kubica.
Robert Kubica na Rallye Monte Carlo 2010
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?