Aleš Loprais s vozem Tatra dokončil rally Hedvábné stezky na třetím místě v kategorii Kamionů. Mezi osobními vozy kralovala španělská legenda Carlos Sainz.
Český pilot nestačil jen na Rusa Kabirova s Kamazem a Nizozemce Gerarda de Rooye jedoucího s vozem Iveco. Na výsledcích nic nezměnila ani poslední devátá etapa, kterou pořadatelé změnili z důvodů návštěvy prezidentů tří zemí, ve kterých se rally konala.Osobním automobilům kralovala legenda soutěžního sportu Carlos Sainz s Volkswagenem. Španělský pilot vytěžil z havárie Nasera All Attyiaha s totožným vozem, který musel v důsledku této havárie v poslední hodnocené etapě odstoupit ze soutěže.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?