Dvojnásobný mistr světa Formule 1 letos zažil comeback na závodní trati, znovu s Mercedesem.
Čtenáři Sport Bild zvolili sympatického Miku Häkkinena, který za svůj návrat dostane od magazínu cenu "Best Sports Idea".
Mika je při každém závodním víkendu největším magnetem na diváky v paddocku DTM. Z Formule 1 odešel na konci roku 2001. Do té doby startoval v 162 grand prix, vyhrál s vozem McLaren Mercedes 20 závodů a vybojoval 26 pole-position, 25 krát zajel nejrychlejší kolo závodu a nasbíral celkem 420 bodů.
V letech 1998 a 1999 byl mistrem světa, v roce 2000 byl těsně druhý. Na vůz DTM si zvykl velmi rychle a především na okruzích, které zná z minulosti, bojuje pokaždé o vítězství. Na stupních vítězů DTM stál poprvé v Lausitzu, v belgickém Spa-Francorschamps vybojoval své první vítězství.
Foto: Auto News Network
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?