Kvalifikace i super-pole byly tentokrát velmi napínavé, nakonec nejrychlejší silná trojka Paffett-Häkkinen-Ekström.
Mika Häkkinen - Mercedes (Q: 10., SP: 2.) Před jednokolovou kvalifikací jsme trochu upravili nastavení a fungovalo to. Jsem s druhou pozicí spokojený, i když setup není pořád perfektní. Zítra to bude hodně těžký závod, protože časové rozdíly jsou minimální.
Mattias Ekström - Audi (Q: 1., SP: 3.) V kvalifikaci jsme byli hodně rychlí, takže jsem po super-pole trochu zklamaný. Neudělal jsem žádnou chybu, ale postrádal jsem grip. Nedalo se jet rychleji. Zítra to bude hodně těžké.
Laurent Aiello - Opel (Q: 7., SP: 5.) Auto bylo divné, jel jsem proto v prvním sektoru raději opatrně. Ale potom už jsem tlačil, jak to šlo. Zajel jsem nakonec svoje nejrychlejší kolo. Stejně jako většina ostatních, ani já jsem už nic nezískal v posledním sektoru, kvůli podmínkám na trati. Třetí řada na startu je velmi slibná.
Tom Kristensen - Audi (Q: 2., SP: 6.) Z kvalifikace jsem měl dobrý pocit. V super-pole jsem se radši moc nesnažil, abych šetřil gumy pro závod. Neměl jsem dostatečný grip. Okamžitě jsem to ucítil a trochu zabral, ale ke svému kvalifikačnímu času jsme se přiblížit nemohl.
Foto: Auto News Network, Opel Performance
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.