Hlasy jezdců po kvalifikaci

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: www.auto-news.cz
Karel Bařina 6. srpna 2005 21:55
Sdílej:

Kvalifikace i super-pole byly tentokrát velmi napínavé, nakonec nejrychlejší silná trojka Paffett-Häkkinen-Ekström.

Gary Paffett - Mercedes (Q: 4., SP: 1.) Perfektní kolo. Jel jsem na limitu a neudělal jsem žádnou chybu. V kvalifikaci jsme byli až za Audi, tak jsme změnili tlak v pneumatikách, aby se lépe zahřívaly. Mám z pole-position velkou radost, je to základ pro výborný závod.

Mika Häkkinen - Mercedes (Q: 10., SP: 2.) Před jednokolovou kvalifikací jsme trochu upravili nastavení a fungovalo to. Jsem s druhou pozicí spokojený, i když setup není pořád perfektní. Zítra to bude hodně těžký závod, protože časové rozdíly jsou minimální.

Mattias Ekström - Audi (Q: 1., SP: 3.) V kvalifikaci jsme byli hodně rychlí, takže jsem po super-pole trochu zklamaný. Neudělal jsem žádnou chybu, ale postrádal jsem grip. Nedalo se jet rychleji. Zítra to bude hodně těžké.

Laurent Aiello - Opel (Q: 7., SP: 5.)

Auto bylo divné, jel jsem proto v prvním sektoru raději opatrně. Ale potom už jsem tlačil, jak to šlo. Zajel jsem nakonec svoje nejrychlejší kolo. Stejně jako většina ostatních, ani já jsem už nic nezískal v posledním sektoru, kvůli podmínkám na trati. Třetí řada na startu je velmi slibná.

Tom Kristensen - Audi (Q: 2., SP: 6.) Z kvalifikace jsem měl dobrý pocit. V super-pole jsem se radši moc nesnažil, abych šetřil gumy pro závod. Neměl jsem dostatečný grip. Okamžitě jsem to ucítil a trochu zabral, ale ke svému kvalifikačnímu času jsme se přiblížit nemohl.

Foto: Auto News Network, Opel Performance

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.