Hlasy jezdců po kvalifikaci

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: www.auto-news.cz
Karel Bařina 6. srpna 2005 21:55
Sdílej:

Kvalifikace i super-pole byly tentokrát velmi napínavé, nakonec nejrychlejší silná trojka Paffett-Häkkinen-Ekström.

Gary Paffett - Mercedes (Q: 4., SP: 1.) Perfektní kolo. Jel jsem na limitu a neudělal jsem žádnou chybu. V kvalifikaci jsme byli až za Audi, tak jsme změnili tlak v pneumatikách, aby se lépe zahřívaly. Mám z pole-position velkou radost, je to základ pro výborný závod.

Mika Häkkinen - Mercedes (Q: 10., SP: 2.) Před jednokolovou kvalifikací jsme trochu upravili nastavení a fungovalo to. Jsem s druhou pozicí spokojený, i když setup není pořád perfektní. Zítra to bude hodně těžký závod, protože časové rozdíly jsou minimální.

Mattias Ekström - Audi (Q: 1., SP: 3.) V kvalifikaci jsme byli hodně rychlí, takže jsem po super-pole trochu zklamaný. Neudělal jsem žádnou chybu, ale postrádal jsem grip. Nedalo se jet rychleji. Zítra to bude hodně těžké.

Laurent Aiello - Opel (Q: 7., SP: 5.) Auto bylo divné, jel jsem proto v prvním sektoru raději opatrně. Ale potom už jsem tlačil, jak to šlo. Zajel jsem nakonec svoje nejrychlejší kolo. Stejně jako většina ostatních, ani já jsem už nic nezískal v posledním sektoru, kvůli podmínkám na trati. Třetí řada na startu je velmi slibná.

Tom Kristensen - Audi (Q: 2., SP: 6.) Z kvalifikace jsem měl dobrý pocit. V super-pole jsem se radši moc nesnažil, abych šetřil gumy pro závod. Neměl jsem dostatečný grip. Okamžitě jsem to ucítil a trochu zabral, ale ke svému kvalifikačnímu času jsme se přiblížit nemohl.

Foto: Auto News Network, Opel Performance

Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.