Kvalifikace i super-pole byly tentokrát velmi napínavé, nakonec nejrychlejší silná trojka Paffett-Häkkinen-Ekström.
Mika Häkkinen - Mercedes (Q: 10., SP: 2.) Před jednokolovou kvalifikací jsme trochu upravili nastavení a fungovalo to. Jsem s druhou pozicí spokojený, i když setup není pořád perfektní. Zítra to bude hodně těžký závod, protože časové rozdíly jsou minimální.
Mattias Ekström - Audi (Q: 1., SP: 3.) V kvalifikaci jsme byli hodně rychlí, takže jsem po super-pole trochu zklamaný. Neudělal jsem žádnou chybu, ale postrádal jsem grip. Nedalo se jet rychleji. Zítra to bude hodně těžké.
Laurent Aiello - Opel (Q: 7., SP: 5.) Auto bylo divné, jel jsem proto v prvním sektoru raději opatrně. Ale potom už jsem tlačil, jak to šlo. Zajel jsem nakonec svoje nejrychlejší kolo. Stejně jako většina ostatních, ani já jsem už nic nezískal v posledním sektoru, kvůli podmínkám na trati. Třetí řada na startu je velmi slibná.
Tom Kristensen - Audi (Q: 2., SP: 6.) Z kvalifikace jsem měl dobrý pocit. V super-pole jsem se radši moc nesnažil, abych šetřil gumy pro závod. Neměl jsem dostatečný grip. Okamžitě jsem to ucítil a trochu zabral, ale ke svému kvalifikačnímu času jsme se přiblížit nemohl.
Foto: Auto News Network, Opel Performance
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?