Extrémně malý časový rozdíl přinesl radost jednomu a zklamání druhému. Překvapením však byl výkon Bruno Spenglera.
Jean Alesi - Mercedes, 4. Jsem celkem spokojený, pro závod je to docela dobrý základ. Vyvážení vozu bylo dobré a lepší výsledek byl reálný. Ale jel jsem měřené kolo trochu opatrněji, než bylo potřeba. Mattias Ekström - Audi, 5. Udělal jsem malou chybu v prvním sektoru, ale pak už to bylo OK. Chybějící desetina na vítěze a až páté místo ukazuje, jak moc je DTM vyrovnané. Ale Audi je na Pole position, a to je vždy dobré. Manuel Reuter - Opel, 6. S naší třetí řadou na startu jsme spokojeni. V Super Pole jsme zopakovali naše dobré výkony z volných tréninků. Jsem spokojen a těším se na závod. Mika Häkkinen - Mercedes, 7. Na tomhle okruhu jen se čtyřmi zatáčkami jsem měl problém, jak zahřát rychle pneumatiky a brzdy. Být sedmý je ještě ok, i když jsem si přál více, ale zítra budu bojovat jako lev. Bernd Schneider - Mercedes, 10. Jsem zklamaný, dnes to mohlo být určitě lepší. Ve druhém sektoru jsem měl problémy a už jsem nenašel rytmus. Allan McNish - Audi, 12. Přes noc jsme udělali nějaké úpravy, které se mi osvědčily. Zprvu se mi zdálo, že se do Top 10 dostanu v pohodě, ale pak jsem jel za pomalejším vozem. Na tomto okruhu je však i 12. místo dobré. Martin Tomczyk - Audi, 14. 14. místo jsem rozhodně nečekal. Věřil jsem v Top10 a nezvládl jsem to, jsme zklamaný, ale pokusím se zítra dostat dopředu co nejdále. Loni jsem začínal taky 14. a skončil v cíli na 5. místě. Počkejme si, jestli to bude zítra fungovat taky.
Wolfgang Ullrich - Audi Motorsport Dnes to byla ukázka motorsportu v nejlepší podobě. Může být něco napínavějšího než dnešní Super Pole? Musím bohužel ale připustit, že náš výkon nebyl obzvlášť dobrý, ale podařilo se nám zajistit docela dobré startovní pozice. Budeme se snažit naše pozice zítra vylepšit. Norbert Haug - Mercedes Benz Motorsport Bruno Spengler je překvapením víkendu. Kvalifikovat se třetí s loňským vozem je mimořádným výkonem. Myslím si, že je to skvělé, navíc to ukazuje, že můžete mít úspěch i se starším vozem. Všechny značky jsou tentokrát vyrovnány, bude to velmi zajímavé. Volker Strycek - Opel Motorsport Dráha byla v průběhu Super Pole rychlejší a rychlejší, ale naše testy v závodním nastavení byly dobré a já očekávám, že i zítra na tom budeme podobně. Ale zde je vždy obtížné dojet do cíle bez nějakých nenadálých problémů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?