Prohlášení jezdců a výrobců po kvalifikaci

Kristensen, Tom
Kristensen, Tom, foto: Marek FELT eWRC.CZ
Daniel Šupa 16. července 2005 23:42
Sdílej:

Extrémně malý časový rozdíl přinesl radost jednomu a zklamání druhému. Překvapením však byl výkon Bruno Spenglera.

Kvalifikaci dominovaly Mercedesy. Šest vozů v Top10 je drtivá převaha nad konkurencí. Opel a Audi mají v první desítce jen po dvou vozech. Připomínám, že Bruno Spengler startuje s loňským vozem Mercedes. Tom Kristensen - Audi, 1. S mým pole position jsem skutečně spokojen, náskok byl extrémně malý. Zde jsem první místo na startu nečekal. Norisring je velmi úzký, proto musíte jet maximálně přesnou stopu.
Gary Paffett - Mercedes, 2. Vždy je to zklamání, když se vám nepodaří vyhrát pole position, zvláště když je to o tak málo. Ale vůz byl skvělý. Nebylo to nikdy takhle těsné, očekávám proto zítra tvrdý boj a bude to náročné jak pro jezdce, tak vozy.
Bruno Spengler - Mercedes, 3. Nikdy jsem nečekal, že bych se mohl kvalifikovat třetí. Nadšený jsem byl už když se mi podařilo dostat do Super Pole. Kvalifikovat se před šampionem F1 Mikou Häkkinenem je pro mne velkou odměnou, zvláště když mi přišel pogratulovat. Zítra chci dobře odstartovat a pokusit se získat nějaké body.

Jean Alesi - Mercedes, 4. Jsem celkem spokojený, pro závod je to docela dobrý základ. Vyvážení vozu bylo dobré a lepší výsledek byl reálný. Ale jel jsem měřené kolo trochu opatrněji, než bylo potřeba. Mattias Ekström - Audi, 5.

Udělal jsem malou chybu v prvním sektoru, ale pak už to bylo OK. Chybějící desetina na vítěze a až páté místo ukazuje, jak moc je DTM vyrovnané. Ale Audi je na Pole position, a to je vždy dobré. Manuel Reuter - Opel, 6. S naší třetí řadou na startu jsme spokojeni. V Super Pole jsme zopakovali naše dobré výkony z volných tréninků. Jsem spokojen a těším se na závod.
Mika Häkkinen - Mercedes, 7. Na tomhle okruhu jen se čtyřmi zatáčkami jsem měl problém, jak zahřát rychle pneumatiky a brzdy. Být sedmý je ještě ok, i když jsem si přál více, ale zítra budu bojovat jako lev. Bernd Schneider - Mercedes, 10. Jsem zklamaný, dnes to mohlo být určitě lepší. Ve druhém sektoru jsem měl problémy a už jsem nenašel rytmus.
Allan McNish - Audi, 12. Přes noc jsme udělali nějaké úpravy, které se mi osvědčily. Zprvu se mi zdálo, že se do Top 10 dostanu v pohodě, ale pak jsem jel za pomalejším vozem. Na tomto okruhu je však i 12. místo dobré.
Martin Tomczyk - Audi, 14. 14. místo jsem rozhodně nečekal. Věřil jsem v Top10 a nezvládl jsem to, jsme zklamaný, ale pokusím se zítra dostat dopředu co nejdále. Loni jsem začínal taky 14. a skončil v cíli na 5. místě. Počkejme si, jestli to bude zítra fungovat taky.

Wolfgang Ullrich - Audi Motorsport Dnes to byla ukázka motorsportu v nejlepší podobě. Může být něco napínavějšího než dnešní Super Pole? Musím bohužel ale připustit, že náš výkon nebyl obzvlášť dobrý, ale podařilo se nám zajistit docela dobré startovní pozice. Budeme se snažit naše pozice zítra vylepšit. Norbert Haug - Mercedes Benz Motorsport

Bruno Spengler je překvapením víkendu. Kvalifikovat se třetí s loňským vozem je mimořádným výkonem. Myslím si, že je to skvělé, navíc to ukazuje, že můžete mít úspěch i se starším vozem. Všechny značky jsou tentokrát vyrovnány, bude to velmi zajímavé. Volker Strycek - Opel Motorsport Dráha byla v průběhu Super Pole rychlejší a rychlejší, ale naše testy v závodním nastavení byly dobré a já očekávám, že i zítra na tom budeme podobně. Ale zde je vždy obtížné dojet do cíle bez nějakých nenadálých problémů.

Témata:
Stalo se
Český trh
Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.

Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.