Krize Opel Performance pokračuje dále

Frentzen, Heinz Harald
Frentzen, Heinz Harald, foto: Opel Performance
Daniel Šupa 17. dubna 2005 16:42
Sdílej:

Vyrovnané závody DTM s sebou nesou tvrdou konkurenci. Opel má za sebou další černý závod.

Bez jediného bodu skončilo dnešní účinkování čtyř mušketýrů Opel Performance. Když hovořil šéf Volker Strycek po včerejším 4. kvalifikačním místě Fässlera o neúspěchu, dnešní komentář bude jen stěží možno zveřejnit. Aiello chyboval v první zatáčce a způsobil odstoupení dalších tří jezdců, mimo jiné i kolegy Reutera. Heinz Harald Frentzen zůstává své pověsti z Formule 1 v DTM stále hodně dlužen a jeho dnešní vystoupení mu reputaci nevylepšilo. Hodiny, optimistický útok na Margaritise a následné odstoupení po kolizi znamenalo, že v boji s konkurencí nesl vlajku Opelu pouze Fässler. Ten sice jezdil v úvodu závodu třetí, ale následná chyba a nevhodná strategie ho odsoudila k boji o nebodované umístění. Hockenheimring přinesl další velké zklamání všem fanouškům Opelu, ale dnešní závod ukázal, že tovární tým tohoto výrobce postrádá dostatečně rychlý vůz a sázka na zkušené a zasloužilé jezdce není tím správným řešením. Aiello již svoji bývalou formu najde jen stěží a Frentzen je na tom stejně. Reuter sice patří k mladé generaci, ale stále se neprosadil mezi skutečně špičkové jezdce. Fässlera od Mercedesu vyhodili proto, že sice byl rychlý, ale jeho výkony byly kolísavé. Co dál? Dnešní výkony jezdců byly ve srovnání s piloty konkurence odstrašující. Opel již do DTM nechce investovat a letošní sezona je poslední. Dost možná jezdci dohání nedostatky Vectry snahou a z ní pramení i četné chyby. Strycekovo kroucení hlavou bylo dnes výmluvné. Větší naději na úspěch měla asi cesta konkurence. Dražší a známá jména jsou pro popularitu týmu v DTM nezbytná. Frentzen je pro tuto roli správným mužem. Jako zástupce zkušeností zdá se být dobrou volbou Reuter či Fässler, ale další dva vozy měli mít k dispozici mladí a draví jezdci typu Paffetta, Greena či bývalého jezdce Opelu Dumbrecka, se kterým Strycek překvapivě smlouvu neprodloužil. Sezona 2005 teprve začíná a moc rád bych se v případě Opelu mýlil, ale… Foto: Opel Performance
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.