V Bathurstu byla vyřešena tajenka jménem "kdo postoupí do superpole". Nejrychlejší čas a zároveň provizorní pole position ukořistilo Ferrari týmu Maranello Motorsport.
Trojice Vilander-Lowndes-Whincup, která hájí barvy týmu Maranello Motorsport, nepatří pouze k nejrychlejším posádkám ve startovním poli, ale především k nejvyrovnanějším, což soupeřům nahání opravdu husí kůži.
Ve skvělém světle se v Bathurstu prozatím předvádí i "ryze amatérské" BMW týmu Marc Cars Australia. Jak by také ne, když za jeho volantem sedí vítěz závodu Bathurst 1000 z roku 2014 Chaz Mostert. Díky němu se domácí skvadra podívá do odpoledního superpole.
Tam nakoukne i Marco Wittmann společně s Markem Winterbottomem a Stevem Richardem, kteří kočírují další BMW. O pole position se poperou i tovární posádky Porsche, Bentley, či McLarenu. Pokud však očekáváte, že o nejrychlejší čas v Bathurstu budou bojovat obhájci loňského vítězství Ledogar-Bell-Parente, tak se mýlíte. Těm unikl boj o pole position o pouhých 90 setin sekundy. Čest McLarenu tak bude hájit nová akvizice značky Ben Barnicoat, který v první kvalifikaci pořádně pocuchal zadní část svého 650S GT3 a do druhé kvalifikace tak ani nenastoupil, společně s Kanem a Davisonem.
V superpoli však budou chybět např. Nissany, či Mercedesy. Barvy Audi bude hájit pouze "amatérská" posádka týmu GT Motorsport.
Dařilo se naopak Tomáši Engemu a týmu M Motorsport, kteří do zítřejší dvanáctihodinovky odstartují z pole position ve třídě C, jenž je určena pro vozy třídy GT3.
Superpole začíná v 5:40 našeho času a můžete jej sledovat živě na tomto odkazu.
Výsledky druhé kvalifikace (pouze vozy GT3)
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?