Skotský pilot, Paul di Resta, by se měl pro letošní sezonu dle britské BBC vrátit do Formule 1 na pozici rezervního jezdce Williamsu.
Di Resta, který hájil barvy týmu Force India mezi lety 2011 až 2013, by se měl účastnit většiny závodů v roli náhradníka za Valtteri Bottas anebo Felipeho Massu v případě potřeby. Avšak 29 letý jezdec bude i v následující sezoně pokračovat v barvách Mercedesu v DTM. Williams toto spojení zatím oficiálně nepotvrdil, ale potvrzení bychom se měli dočkat v následujících dnech.
Tento návrat Paula di Resty do F1 je poměrně překvapující, když se obecně mělo za to, že kariéra Skota ve Formuli 1 je po jeho odchodu z Force Indie před sezonou 2014 u konce. Navíc k jeho jmenování do role náhradního pilota dochází dost těsně před začátkem sezony. V případě toho, že by jeden ze stabilních pilotů Williamsu nemohl, tak by se di Resta ještě mohl v nějakém závodu F1 objevit.
Připomeňme, že Williams vloni začal sezonu bez rezervního pilota a následně jmenoval někdejšího týmového kolegu Paula di Resty, Andriana Sutila poté, co Valtteri Bottas nemohl v GP Austrálie startovat po problémech se zády. Ve hře tehdy bylo, že by Sutil nahradil Bottase v Malajsii, nakonec se ale Fin dokázal vyzdravit.
U Williamsu figuruje v roli vývojového pilota také 22 letý britský jezdec GP2, Alex Lynn. V roli vývojového pilota u britského týmu je však také 17 letý Kanaďan, Lance Stroll. Jen dodejme, že Williamsu dodává motory Mercedes, který Paula v DTM zaměstnává.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?