Ullrich: Mattias získal titul díky svému nadání

Ekström, Mattias
Ekström, Mattias, foto: Audi Sport Press
Daniel Šupa 20. září 2004 14:45
Sdílej:

Továrna z Ingolstadtu se letos navrátila do DTM s továrními týmy a hned v první sezoně její jezdec triumfoval.

Mattias Ekström získal včera v Brně svůj první titul šampiona DTM, a to přesto, že na jezdce ještě poslední závod sezony v německém Hockenheimringu teprve čeká. Před davem 35 000 diváků vyhrál po přesvědčivém výkonu způsobem start-cíl, aniž by dal někomu ze svých soupeřů o titul sebemenší šanci. Paffett v Brně správné vyvážení vozu nenašel a Albers psychicky svoji druhou prohranou bitvu o titul ve dvou sezonách po sobě neunesl. „Cítím, že Mattias vyhrál titul opravdu zaslouženě, především díky svým přednostem a jezdeckým schopnostem. Samozřejmě, nutno podotknout, že za ním stál tým s kompletní podporou. Měl k dispozici rychlý a spolehlivý vůz Audi A4 a podporovali ho v bitvě o titul ostatní jezdci našich týmů,“ hodnotil zisk titulu mladým Švédem šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich. „Mým velkým snem bylo získat titul v DTM, jsem nadšený. Moje poděkování směřují k Audi Motorsport za jejich perfektní vůz A4, k mému týmu Abt Sportsline za jejich práci v boxech a k mému týmovému kolegovi za jeho podporu,“ ocenil méně viditelnou práci svého okolí Mattias Ekström. Foto: Audi Sport Press
Stalo se
Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW posouvá hranice: Revoluční 800voltová technologie pro Neue Klasse slibuje rychlejší nabíjení i delší dojezd

BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.

Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).