Ullrich: Mattias získal titul díky svému nadání

Ekström, Mattias
Ekström, Mattias, foto: Audi Sport Press
Daniel Šupa 20. září 2004 14:45
Sdílej:

Továrna z Ingolstadtu se letos navrátila do DTM s továrními týmy a hned v první sezoně její jezdec triumfoval.

Mattias Ekström získal včera v Brně svůj první titul šampiona DTM, a to přesto, že na jezdce ještě poslední závod sezony v německém Hockenheimringu teprve čeká. Před davem 35 000 diváků vyhrál po přesvědčivém výkonu způsobem start-cíl, aniž by dal někomu ze svých soupeřů o titul sebemenší šanci. Paffett v Brně správné vyvážení vozu nenašel a Albers psychicky svoji druhou prohranou bitvu o titul ve dvou sezonách po sobě neunesl. „Cítím, že Mattias vyhrál titul opravdu zaslouženě, především díky svým přednostem a jezdeckým schopnostem. Samozřejmě, nutno podotknout, že za ním stál tým s kompletní podporou. Měl k dispozici rychlý a spolehlivý vůz Audi A4 a podporovali ho v bitvě o titul ostatní jezdci našich týmů,“ hodnotil zisk titulu mladým Švédem šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich. „Mým velkým snem bylo získat titul v DTM, jsem nadšený. Moje poděkování směřují k Audi Motorsport za jejich perfektní vůz A4, k mému týmu Abt Sportsline za jejich práci v boxech a k mému týmovému kolegovi za jeho podporu,“ ocenil méně viditelnou práci svého okolí Mattias Ekström. Foto: Audi Sport Press
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.