Karel: Udělal jsem maximum

Bařina, Karel
Bařina, Karel, foto: www.auto-news.cz
Karel Bařina 28. června 2004 10:33
Sdílej:

Po nevydařených trénincích se jezdci ANN 1 podařilo vytěžit ze závodu spolehlivou a na konci i dravou jízdou druhé místo a patnáct bodů.

Tréninky byly nic moc. Povrch klouzal a na studených pneumatikách člověk nikdy neví jak na tom je. Nevypadalo to úplně nejhůř, ale byl jsem až třetí a ztráta na Dana s Michalem byla velká. Druhý trénink byl úplně stejný. V kvalifikaci jsem se opravdu snažil nikde se nezdržovat a jet čistě, občas jsem i riskoval a zkazil dobré kolo. Bohužel, na první řadu to nestačilo. Bylo mi jasné, že pokud se nepovede start, je všechno v háji, protože předjíždět v Bzenci se prakticky nedá. Do první zatáčky jsem se natlačil mezi Michala s Danem, ale zavřeli mě a začali ujíždět. Veškerá snaha byla marná, jeli prostě rychleji, nevím v čem byl problém. Kára se řídila dobře, motor šlapal jako hodinky a přesto jsem jel pomalu. Nechápu to. Byl jsem rád, že Petr v každém kole trochu ztrácel, ale ty dva vpředu už ani nebylo vidět. Zhruba po polovině závodu jsem ale najedou viděl, že přede mnou jezdí Michal, nevím kde ho Dan předjel. Začal jsem se mu přibližovat a posledních pět kol jsem na něm visel úplně všude, jenže to je Bzenec. V předposledním kole se mi podařil výjezd na cílovou rovinku a na konci jsem to vedle něj poslal. Musím přiznat, že mi v tom okamžiku pořádně zatrnulo. Trať se tam trochu vlní a měl jsem strach, že mne v té rychlosti Michal zavře. Ale věděl, že jsem blízko a neudělal to. Musel jsem pozdě brzdit a hodně to se mnou zamávalo, ale před Michala jsem se dostal a oba jsme to ustáli a já dojel druhý. Mám z toho obrovskou radost, sice to mohlo být i lepší, ale po nevydařených trénincích bylo tohle to nejlepší. Rychleji se jet nedalo. Že Michala na konci trápil motor mne mrzí. Já na stejnou věc doplatil v Bzenci poprvé. A nejnešťastnější byl asi Petr, bohužel se na to čtvrté místo musel se špatnou geometrií pořádně nadřít. Ale takové jsou bohužel závody. Michal Babička jel opravdu čistě, v závodě měl velkou ztrátu, ale musel často někoho pouštět. V trénincích a kvalifikaci neztrácel ani sekundu, což je myslím vynikající. Danovi mohu jen poblahopřát, byl zkrátka nejrychlejší a jako vždy i nejspolehlivější. Je první, kdo dokázal vyhrát tréninky, kvalifikaci i závod. V Modřicích se opět pokusím o odvetu, ta trať mi vyhovuje a kdyby zapršelo, nezlobil bych se.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.