Karel: Udělal jsem maximum

Bařina, Karel
Bařina, Karel, foto: www.auto-news.cz
Karel Bařina 28. června 2004 10:33
Sdílej:

Po nevydařených trénincích se jezdci ANN 1 podařilo vytěžit ze závodu spolehlivou a na konci i dravou jízdou druhé místo a patnáct bodů.

Tréninky byly nic moc. Povrch klouzal a na studených pneumatikách člověk nikdy neví jak na tom je. Nevypadalo to úplně nejhůř, ale byl jsem až třetí a ztráta na Dana s Michalem byla velká. Druhý trénink byl úplně stejný. V kvalifikaci jsem se opravdu snažil nikde se nezdržovat a jet čistě, občas jsem i riskoval a zkazil dobré kolo. Bohužel, na první řadu to nestačilo. Bylo mi jasné, že pokud se nepovede start, je všechno v háji, protože předjíždět v Bzenci se prakticky nedá.
Do první zatáčky jsem se natlačil mezi Michala s Danem, ale zavřeli mě a začali ujíždět. Veškerá snaha byla marná, jeli prostě rychleji, nevím v čem byl problém. Kára se řídila dobře, motor šlapal jako hodinky a přesto jsem jel pomalu. Nechápu to. Byl jsem rád, že Petr v každém kole trochu ztrácel, ale ty dva vpředu už ani nebylo vidět. Zhruba po polovině závodu jsem ale najedou viděl, že přede mnou jezdí Michal, nevím kde ho Dan předjel. Začal jsem se mu přibližovat a posledních pět kol jsem na něm visel úplně všude, jenže to je Bzenec.
V předposledním kole se mi podařil výjezd na cílovou rovinku a na konci jsem to vedle něj poslal. Musím přiznat, že mi v tom okamžiku pořádně zatrnulo. Trať se tam trochu vlní a měl jsem strach, že mne v té rychlosti Michal zavře. Ale věděl, že jsem blízko a neudělal to. Musel jsem pozdě brzdit a hodně to se mnou zamávalo, ale před Michala jsem se dostal a oba jsme to ustáli a já dojel druhý. Mám z toho obrovskou radost, sice to mohlo být i lepší, ale po nevydařených trénincích bylo tohle to nejlepší. Rychleji se jet nedalo. Že Michala na konci trápil motor mne mrzí. Já na stejnou věc doplatil v Bzenci poprvé. A nejnešťastnější byl asi Petr, bohužel se na to čtvrté místo musel se špatnou geometrií pořádně nadřít. Ale takové jsou bohužel závody. Michal Babička jel opravdu čistě, v závodě měl velkou ztrátu, ale musel často někoho pouštět. V trénincích a kvalifikaci neztrácel ani sekundu, což je myslím vynikající. Danovi mohu jen poblahopřát, byl zkrátka nejrychlejší a jako vždy i nejspolehlivější. Je první, kdo dokázal vyhrát tréninky, kvalifikaci i závod. V Modřicích se opět pokusím o odvetu, ta trať mi vyhovuje a kdyby zapršelo, nezlobil bych se.
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Komentář
Jan Staněk alias Electro Dad

Jan Staněk alias Electro Dad: Život s elektromobilem v zimě

V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.

Český trh
Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.

Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.