První tři místa patřila továrním Mercedesům a nebýt Alesiho problémů, mohl být triumf ještě působivější.
Po prvních zastávkách v boxech vedl startovní pole Paffett před Alesim, Albersem, Schneiderem, Ekströmem a Abtem. Mezitím odstoupil Scheider a po Fässlerovi a Frentzenovi byly ze hry jen vozy Opel.
V polovině závodu se na dráhu snesly dešťové kapky, ale během dvou kol opět pršet přestalo. Touto dobou se dobře dařilo našemu jezdci Janišovi, který se pohyboval na rozhraní první a druhé desítky, přitom na vlhké dráze zajížděl nejlepší časy ze všech jezdců.
Při druhé zastávce Alesiho měli jeho mechanici problémy při výměně pravé přední pneumatiky a ztráta ho posunula až na třetí pozici za Alberse. Na dráze docházelo k mnoha soubojům díky dlouhým rovinkám, ale přílišné zatěžování brzd si začalo před koncem závodu vybírat svou daň.
Díky uvadajícím brzdám odstoupil Janiš a po kontaktu s pneumatikovou bariérou se k cíli ploužil vítěz kvalifikace Alesi, jenž si musel vypít další hořký pohár smůly letošní sezony. Ze závodu odstoupili ještě i Abt a Mücke.
Na Norisringu se poněkud smazaly rozdíly mezi loňskými a letošními vozy, čehož využil i Jarek Janiš a v průběhu závodu se pohyboval blízko bodů. Za suverénními Mercedesy se nakonec v závodě dařilo opět více vozům Audi, než Opel. Foto: dtm.de, Auto News Network
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?