Co říkají na nová pravidla mocní?

Haug - Ullrich
Haug - Ullrich, foto: www.auto-news.cz
iM2 4. srpna 2009 14:51
Sdílej:

Co říkají tři z těch nejpovolanějších na nové předpisy, které v DTM začnou platit již od příští sezony. Čtěte vyjádření Hanse Wernera Aufrechta, Norberta Hauga a Dr. Wolfganga Ullricha.

Hans Werner Aufrecht (předseda, ITR e.V.): V aktuální sezoně můžeme zatím vidět napínavé závody, ve kterých proti sobě nastupují dvě značky, Audi a Mercedes-Benz. Také naše pravidlo ohledně vah přidělovaných rychlejším jezdců prospívají zajímavosti závodů. Společně s DMSB vítám rozhodnutí, které zakazuje vývoj zbytečně drahých zlepšení pro rok 2010 a z finančních důvodů se bude startovat s letošními vozy i příští rok. To nám umožňuje se již teď zaměřit na plánování následující sezony. Díky tomuto rozhodnutí máme dostatek času na vymyšlení nových pravidel platných od roku 2011. Norbert Haug (šéf motorsportu značky Mercedes-Benz): Oba výrobci byli tomuto zmrazení techniky nakloněni a s návrhy společností DMSB a ITR souhlasily a podporovaly je. Například jsme jednali s generálním sekretářem DMSB, Christianem Schachtem, prezidentem DMSB, Torstenem Johnem, stejně tak jako s šéfem ITR, Hansem Wernerem Aufrechtem. V DTM nebudeme o zlepšeních jednat, my je budeme zavádět! Tato opatření šetří peníze a nabízejí našim zákazníkům a divákům ty nejlepší závody cestovních vozů na nejvyšší úrovni. Dr. Wolfgang Ullrich (šéf motorsportu značky Audi): To, že jsou od roku 2011 v plánu úplně nové předpisy, by mohlo ulehčit vstup do DTM novým automobilkám. Zmrazení stávající techniky pro rok 2010 je absolutně správné, je to dobrý krok ke snížení nákladů. DTM bylo v této oblasti opravdu náročné, což v době hospodářské krize nebylo ideální. DMSB, ITR, Mercedes-Benz a Audi začaly společně pracovat na tom, aby našly toto řešení, ze kterého budou profitovat i fandové. Už teď je jasné, že startovní pole bude v příští sezoně vypadat podobně jako v té letošní.
Témata:
DTM
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.