Staré Audi byly rychlejší než staré Mercedesy

Legge, Katherine
Legge, Katherine, foto: dtm.de
iM2 15. listopadu 2008 17:22
Sdílej:

Jak vypadá srovnání mezi rok starými vozy a budou příští rok více konkurenceschopné než letos?

Během celé sezóny byla zřejmá jedna věc. Audi z roku 2007 byly rychlejší než jejich konkurenti od Mercedesu z roku 2007. V některých kvalifikacích se dokonce umístily všechny staré Audi před konkurenty z Mercedesu. Všichni čtyři jezdci podávali dobré výkony, často velmi podobné. Také v závodech spolu vozy Audi specifikace 2007 sváděly dobré boje a často dosáhly i solidních výsledků. Na druhé straně, v táboře Mercedesu, dokázal předvádět dobré výkony jen Gary Paffett, kterému pomohly jeho dlouholeté zkušenosti, když byl v roce 2005 dokonce i mistrem DTM. Díky tomu byl pro své kolegy největším měřítkem. Na příští rok by si každý přál, aby jezdci měli srovnatelnou zátěž, aby i piloti rok starých vozů mohli bojovat pravidelně o bodované příčky. Jisté je ale to, že výrobci by samozřejmě i příští rok rádi viděli na prvních příčkách aktuální vozy, takže to budou mít jezdci s rok starými auty opět velmi těžké.
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.