LE MANS - 1. A 2. TEST; Pátek přinesl větší spokojenost čtyřem kruhům, když nejlepšího času dne dosáhl Tom Kristensen. V boji o titul jsou však zapojeni Scheider, Green a di Resta, lépe se dařilo Němcovi s Audi.
Sedminásobný vítěz vytrvalostního závodu na delší verzi okruhu Le Mans Kristensen zajel dopoledne na suché a chladné dráze druhý nejlepší čas, když ho překonal pouze jeho týmový kolega a dvojnásobný šampion Ekström.
Během polední přestávky se však zatáhlo a dráhu zkropila vydatná dešťová přeháňka. Postupem času asfalt pod koly vozů osychal a v závěru druhého testu byly podmínky srovnatelné s ránem.
13 minut před koncem však Engel nezvládl Mercedes v zatáčce Dunlop a tvrdě zádí havaroval o bariéru z pneumatik. Vůz byl hodně poničen, ale jezdec vystoupil sám a podle sdělení lékařů není důvodu k obavám o jeho zdravotní stav.
Do té doby vedl tabulku nejlepších časů di Resta. Po restartu už se nezlepšil a na čele ho vystřídal Kristensen. Spolu s Dánem Skota překonali i Scheider a Tomczyk.
Výborným pátým místem si o lepší angažmá pro příští sezonu řekl Albers, jenž pilotuje dva roky staré Audi. Také jeho kolegyni Legge se dařilo, patřila k překvapením dopoledního testu.
Greenovi patří šestý nejlepší čas, první desítku uzavírají Winkelhock, Rockenfeller, Schneider a Jarvis.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?