MUGELLO - TRÉNINK; Dnešní ranní trénink přinesl velké překvapení, když se do Top10 vešly všechny čtyři letošní Mercedesy a navíc zajel Bruno Spengler nejlepší čas. Včerejší Ekströmův rekord zlepšil o více jak 2 vteřiny.
Ale i jezdci Audi zrychlili a před odpolední kvalifikací se znovu nejvíce dařilo Ekströmovi a Scheiderovi. Čtvrtý čas zajel nejpilnější jezdec rána Jamie Green, který obkroužil italský okruh dvacetkrát. Na páté příčce figuruje jméno mistra Le Mans Toma Kristensena.
Nejrychlejším jezdcem s vozem specifikace 2007 byl Rockenfeller s Audi před jeho kolegy od čtyř kruhů Winkelhockem a Jarvisem. Závěr první desítky patřil Schneiderovi a di Restovi.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?