Mercedes se v Estorilu připravoval na nadcházející sezonu a v jeho voze se objevil významný host jménem Ralf Schumacher, který po ukončení spolupráce s Toyotou ve formuli 1 hledá nové a zajímavé angažmá.
„Nejde mi o peníze, během testů jsem si práci užíval. Vůz DTM překonal má očekávání, především v zatáčkách byl daleko rychlejší, než jsem čekal. DTM představuje špičkovou technickou úroveň, ale s F1 toho mnoho společného nemá. Je to úplně jiné, i když i zde platí, že rozhodují tisíciny vteřiny,“ uvedl včera Ralf Schumacher.
Němec prohlásil, že s dosaženými časy byl poměrně na nedostatek zkušeností spokojen, ale uvědomuje si, že ho v případě dohody a angažmá čeká tvrdá práce, aby mohl pomýšlet na vítězství. „Je jasné, že cílem jsou vítězství, dokázali to Alesi i Häkkinen a musím mít stejný cíl.“
„V příštím týdnu budeme jednat o dalších možnostech,“ odpověděl Ralf na otázku, zda je smlouva dohodnuta, jak tvrdí některá německá média.
Sportovní šéf Mercedesu Norbert Haug je přesvědčen o tom, že je mladší Schumacher špičkovým pilotem stále, neboť ho nikdo v F1 nezaměstnával celých deset let jen pro jeho modré oči. „Formule 1 je strašně rychlá, jestliže nesedíte ve správný čas ve správném autě, máte brzy vážný problém. V případě DTM ale musí Ralf počítat se dvěma roky učení.“
Podobný názor má i pětinásobný šampion DTM Schneider, jenž soudí: „Ralfovy poslední výsledky ve formuli 1 nemohou odrážet jeho skutečné schopnosti, vždyť u Williamsu vyhrával.“
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?