Šéf Mercedes Motorsport Norbert Haug souhlasí s přáním Audi po finálovém závodě v duchu fair-play, ale odsuzuje týmovou režii, kterou konkurence používá pro zvýhodnění svých pilotů aspirujících na titul šampiona.
„Rychlejší a lepší měl vyhrát," uvedl Haug ve vztahu k závodu na Zandvoortu, kde Scheider a Premat přepustili své pozice Tomczykovi a Ekströmovi. Mercedes podobnou cestou při posledním závodě v Barceloně nešel a nepůjde jí ani při nedělním finále.
„Všichni diváci a jezdci si zaslouží férový závod bez týmových příkazů. Bruno (Spengler) si titul určitě zaslouží, získal od třetího závodu nejvíce bodů ze všech. Mohli jsme v Barceloně vyměnit Jamieho a Bruna, ale neudělali jsme to."
Spengler mohl být v případě týmové režie u trojcípé hvězdy v čele šampionátu se stejným počtem bodů jako Ekström, ale díky až druhému místu je dva body za Švédem a dva před dalším jezdcem Audi Tomczykem.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.