Šéf Mercedes Motorsport Norbert Haug souhlasí s přáním Audi po finálovém závodě v duchu fair-play, ale odsuzuje týmovou režii, kterou konkurence používá pro zvýhodnění svých pilotů aspirujících na titul šampiona.
„Rychlejší a lepší měl vyhrát," uvedl Haug ve vztahu k závodu na Zandvoortu, kde Scheider a Premat přepustili své pozice Tomczykovi a Ekströmovi. Mercedes podobnou cestou při posledním závodě v Barceloně nešel a nepůjde jí ani při nedělním finále.
„Všichni diváci a jezdci si zaslouží férový závod bez týmových příkazů. Bruno (Spengler) si titul určitě zaslouží, získal od třetího závodu nejvíce bodů ze všech. Mohli jsme v Barceloně vyměnit Jamieho a Bruna, ale neudělali jsme to."
Spengler mohl být v případě týmové režie u trojcípé hvězdy v čele šampionátu se stejným počtem bodů jako Ekström, ale díky až druhému místu je dva body za Švédem a dva před dalším jezdcem Audi Tomczykem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?