Šéf Mercedes Motorsport Norbert Haug souhlasí s přáním Audi po finálovém závodě v duchu fair-play, ale odsuzuje týmovou režii, kterou konkurence používá pro zvýhodnění svých pilotů aspirujících na titul šampiona.
„Rychlejší a lepší měl vyhrát," uvedl Haug ve vztahu k závodu na Zandvoortu, kde Scheider a Premat přepustili své pozice Tomczykovi a Ekströmovi. Mercedes podobnou cestou při posledním závodě v Barceloně nešel a nepůjde jí ani při nedělním finále.
„Všichni diváci a jezdci si zaslouží férový závod bez týmových příkazů. Bruno (Spengler) si titul určitě zaslouží, získal od třetího závodu nejvíce bodů ze všech. Mohli jsme v Barceloně vyměnit Jamieho a Bruna, ale neudělali jsme to."
Spengler mohl být v případě týmové režie u trojcípé hvězdy v čele šampionátu se stejným počtem bodů jako Ekström, ale díky až druhému místu je dva body za Švédem a dva před dalším jezdcem Audi Tomczykem.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?