Mika Häkkinen a Daniel la Rosa byli za incidenty s nejlepšími jezdci Audi pokutováni a potrestáni posunem na startovním roštu o deset míst zpět při posledním závodě v Německu, který ukončí letošní sezonu.
„Tresty nebyly správné. Mika nemohl zabránit kolizi, když do něj Tomczyk najel a trochu moc agresivní Ekström nenechal la Rosovi ani kousek místa," tvrdí šéf Mercedesu Norbert Haug.
Nejlepší obranou je útok, Němec proto obrátil. Hned po závodě totiž přiznal, že Mika byl až příliš optimistický při svém útoku a od chování jezdce stáje Mücke se raději distancoval.
Výsledek je však takový, že trojcípá hvězda se odvolávat proti verdiktu španělských komisařů nebude. Ve hře je totiž více, než jen body jezdců, kteří nehrají o titul. Odvolání bylo možné projednávat až po 14. říjnu, což by znamenalo, že po závodě v Hockenheimringu by nemohl být korunován šampion.
Z tohoto důvodu a pro dobro sportu Mercedes tresty přijal...
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.