Mika Häkkinen a Daniel la Rosa byli za incidenty s nejlepšími jezdci Audi pokutováni a potrestáni posunem na startovním roštu o deset míst zpět při posledním závodě v Německu, který ukončí letošní sezonu.
„Tresty nebyly správné. Mika nemohl zabránit kolizi, když do něj Tomczyk najel a trochu moc agresivní Ekström nenechal la Rosovi ani kousek místa," tvrdí šéf Mercedesu Norbert Haug.
Nejlepší obranou je útok, Němec proto obrátil. Hned po závodě totiž přiznal, že Mika byl až příliš optimistický při svém útoku a od chování jezdce stáje Mücke se raději distancoval.
Výsledek je však takový, že trojcípá hvězda se odvolávat proti verdiktu španělských komisařů nebude. Ve hře je totiž více, než jen body jezdců, kteří nehrají o titul. Odvolání bylo možné projednávat až po 14. říjnu, což by znamenalo, že po závodě v Hockenheimringu by nemohl být korunován šampion.
Z tohoto důvodu a pro dobro sportu Mercedes tresty přijal...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?