Audi řeklo při posledním závodě v Barceloně odvoláním svých jezdců A, a drží se klasické koncepce. Chce s Mercedesem jednat a říci i B. Jaký bude výsledek jednání nechce předjímat ani Mercedes.
Po situaci, která vedla minulou neděli k odvolání všech zbylých vozů Audi do boxů ovládly garáže DTM emoce. Audi pohrozilo zvážit svoje setrvání v seriálu.
„Jakmile opadnou emoce, sedneme si společně a budeme jednat. Nyní se dívám na dobrý závod na Hockenheimringu," uvedl šéf Audi Ullrich. „Myslím si, že jsme ukázali, že je DTM skvělým a tvrdým sportem na nejvyšší úrovni. My všichni bychom se měli snažit, aby tomu tak bylo i nadále a já pro to dělám vše."
Šéf Mercedesu Haug souhlasí s tím, že je potřeba o situaci jednat, nadále však odmítá, že by bylo odvolání vozů Audi ve Španělsku nezbytné.
„Panovalo tam hodně emocí, je potřeba to znovu probrat, než přijímat nějaké předčasné závěry. Musíme být opatrní všichni a neřešit situaci ve stresu. Je potřeba o tom diskutovat krok po kroku."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.