Audi řeklo při posledním závodě v Barceloně odvoláním svých jezdců A, a drží se klasické koncepce. Chce s Mercedesem jednat a říci i B. Jaký bude výsledek jednání nechce předjímat ani Mercedes.
Po situaci, která vedla minulou neděli k odvolání všech zbylých vozů Audi do boxů ovládly garáže DTM emoce. Audi pohrozilo zvážit svoje setrvání v seriálu.
„Jakmile opadnou emoce, sedneme si společně a budeme jednat. Nyní se dívám na dobrý závod na Hockenheimringu," uvedl šéf Audi Ullrich. „Myslím si, že jsme ukázali, že je DTM skvělým a tvrdým sportem na nejvyšší úrovni. My všichni bychom se měli snažit, aby tomu tak bylo i nadále a já pro to dělám vše."
Šéf Mercedesu Haug souhlasí s tím, že je potřeba o situaci jednat, nadále však odmítá, že by bylo odvolání vozů Audi ve Španělsku nezbytné.
„Panovalo tam hodně emocí, je potřeba to znovu probrat, než přijímat nějaké předčasné závěry. Musíme být opatrní všichni a neřešit situaci ve stresu. Je potřeba o tom diskutovat krok po kroku."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?