NÜRBURGRING - KVALIFIKACE; Kvalifikační měření sil vyznělo i na Nürburgringu pro Audi. Poměrně nečekaný je však velký rozdíl mezi Tomczykem a Ekströmem, přičemž vedoucí muž průběžného pořadí bude startovat až z desáté pozice a méně výhodné strany startovního roštu.
Vítězem kvalifikace se stal Martin Tomczyk, jenž je v průběžném pořadí šampionátu jen osm bodů za svým týmovým kolegou Ekströmem. Druhou a třetí startovní pozici si vybojovali další dva jezdci letošních specifikací Audi A4 DTM Scheider a Kristensen.
Až čtvrté místo patří nejlepšímu zástupci trojcípé hvězdy a třetímu jezdci průběžného pořadí Spenglerovi, který také ještě v boji o titul neřekl poslední slovo. Navíc se ve včerejších testech zdálo, že Mercedesy jsou připraveny na delší stinty lépe než Audi. Za Spenglerem budou stát Schneider, Green, di Resta, Häkkinen, la Rosa a teprve Ekström.
Velmi dobře si vedla Susie Stoddart, jež s dva roky starým Mercedesem stáje Mücke získala 13. nejlepší čas. Druhá žena ve startovní poli Vanina Ickx však se ztrátou 2,5 vteřiny beznadějně propadla.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?