BRANDS HATCH - ZÁVOD; Obhájce titulu Bernd Schneider je čtvrtým vítězem ve čtvrtém závodě sezony. S divokou strategií a na starých gumách odolal dvojitému útoku pilotů Audi.
Mika Häkkinen neproměnil na startu svoje pole position ve vedoucí pozici, ale dostal se před něj jeho týmový kolega Bruno Spengler. V průběhu prvního kola došlo v zadní části jezdeckého pole k problémům a odnesl to vedoucí jezdec startovního pole di Resta. Do kačírku mu pomohl zřejmě la Rosa. Spolu se Skotem skončil v závodě i Rockenfeller. Pořadatelé okamžitě povolali na dráhu safety car a vyvěsili žlutou vlajku.
Po restartu si první pozici pohlídal Bruno Spengler před Häkkinenem, na kterého útočil Ekström. Následoval Premat, Tomczyk, Luhr, Margaritis a Winkelhock. Bernd Schneider okupoval po své brzké zastávce u mechaniků příčky v hloubi pole. Häkkinen zamířil do boxů ve dvacátém kole také a vyjel těsně za Němcem, oba pak spolu postupovali jezdeckým polem neotřesitelně vpřed, aby si druhou zastávkou v polovině závodu pouze vyměnili pozice.
Spengler měl při druhé zastávce problémy, zdržení se zákonitě projevilo a v čele kroužil Tomczyk s Audi. Schneider tvrdě dotíral na Häkkinena a Fin až nápadně snadno svoji pozici kolegovi z týmu HWA přenechal. Brzy ho překonal i Ekström. Celé startovní pole absolvovalo povinné zastávky u mechaniků tak, že závěrečnou čtvrtinu závodu už boxy téměř nikdo nenavštívil. Výjimkou bylo prakticky jen vedoucí Tomczykovo Audi.
Při návratu na dráhu šlo o setiny vteřiny, ale Tomczyk se vklínil mezi vedoucího Schneidera a útočícího Tomczyka. Přestože za vedoucím Mercedesem hledal místo k předjetí a mohl využívat nových pneumatik, pětinásobný šampion DTM svoji pozici ubránil a v závěru náskok mírně zvýšil. Třetí místo obsadil Ekström, následoval Häkkinen, Spengler, Green, Premat a Abt s loňskými vozy.
Bodované pozice si mezi sebe rozdělilo Audi a Mercedes rovným dílem, bodově však HWA získalo daleko více.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?