 
            LAUSITZRING – 1. A 2. TEST; Oba dnešní testy přinesly dominantní výkony vozů s trojcípou hvězdou. Technická část závodní tratě tvaru trojúhelníku podala důkaz o tom, že těžší Audi to o nadcházejícím víkendu nebudou mít vůbec snadné.
Mercedes dnes začal netradičně a piloti s letošními vozy byli od prvních kol mezi nejrychlejšími. V dopoledním testu skončil na vrcholu tabulky obhájce titulu Schneider před Häkkinenem. Třetí příčka patřila Abtovi s loňským Audi. Čtvrté místo obsadil vedoucí jezdec průběžného pořadí Ekström.
V odpoledním testu žádná změna nenastala, Spengler s letošní Mercedesem zlepšil Schneiderův ranní čas o 1,5 vteřiny. Následoval znovu velmi rychlý di Resta, la Rosa, Paffett a Häkkinen. Až šestý čas zajel nejlepší z tábora Audi Adam Carroll.
Čtyři letošní Audi vezou 28 kilogramů handicapové zátěže navíc a Ekström, Scheider, Tomczyk i za Kristensena zaskakující Winkelhock skončili až v druhé desítce.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?