Mercedes získal titul v posledních dvou sezonách šampionátu DTM. Jeho letošní vůz sice startoval v obou odjetých závodech z pole position, ale nejenže nestačil v závodě na Audi, v cíli byl horší svých předchůdců z roku 2006 a dokonce 2005!
„Není správné říkat, že nový vůz není dobrý. Jen nezískal tolik bodů, kolik měl," tvrdí šéf Mercedes Motorsport Norbert Haug a vysvětluje, že Spengler měl problémy s posilovačem řízení, Green dostal penalizaci za kolizi s Vaninou Ickx a Schneider zůstal stát na startu.
Je proto přesvědčen o tom, že pokud by nebyli jezdci nejnovějších vozů zapleteni do nečekaných událostí, byli by v Top5, neboť Green dokázal zajet nejrychlejší kolo okruhu.
Němec v čele trojcípé hvězdy však poněkud zapomněl zmínit osud dvojnásobného šampiona F1 Miky Häkkinena, který nestačil Paffettovi ani di Restovi. Fin také přiznává, že vše v pořádku se specifikací 2007 není.
„Musíme na voze ještě zapracovat. Má velký potenciál, ale musíme z něj to nejlepší teprve dostat."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.