Mercedes získal titul v posledních dvou sezonách šampionátu DTM. Jeho letošní vůz sice startoval v obou odjetých závodech z pole position, ale nejenže nestačil v závodě na Audi, v cíli byl horší svých předchůdců z roku 2006 a dokonce 2005!
„Není správné říkat, že nový vůz není dobrý. Jen nezískal tolik bodů, kolik měl," tvrdí šéf Mercedes Motorsport Norbert Haug a vysvětluje, že Spengler měl problémy s posilovačem řízení, Green dostal penalizaci za kolizi s Vaninou Ickx a Schneider zůstal stát na startu.
Je proto přesvědčen o tom, že pokud by nebyli jezdci nejnovějších vozů zapleteni do nečekaných událostí, byli by v Top5, neboť Green dokázal zajet nejrychlejší kolo okruhu.
Němec v čele trojcípé hvězdy však poněkud zapomněl zmínit osud dvojnásobného šampiona F1 Miky Häkkinena, který nestačil Paffettovi ani di Restovi. Fin také přiznává, že vše v pořádku se specifikací 2007 není.
„Musíme na voze ještě zapracovat. Má velký potenciál, ale musíme z něj to nejlepší teprve dostat."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?