Team Midland nasazoval v loňské sezoně dva roky starou techniku Audi a v týmu se vystřídala celá řada platících jezdců bez valné vyhlídky na slušný výsledek. Jak tomu bude letos?
Podle zpráv z Německa se tým Colina Kollese chystá znovu ke startu. Jeho název je však zatím neznámý, neboť Kolles nyní šéfuje v F1 holandské stáji, již koupilo konsorcium kolem Michiela Mola od investiční skupiny Midland a přejmenovalo ji na Spyker.
Základní změnou by měla být skutečnost, že tým bude používat novější vozy Audi A4 DTM, tentokrát pouze rok staré.
Jezdecké složení je zatím neznámé, ale v souvislosti s ním se hovoří o Adrianu Vallesovi, jenž loni působil v šampionátu GP2 a letos je testovacím jezdcem právě Spykeru.
Více podrobností lze údajně očekávat už příští týden...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?