Norisring - kvalifikace; Brit ve službách Mercedesu byl dnes v závěru nejrychlejším a letos potřetí odstartuje z prvního místa roštu. Audi na úzkém a technickém okruhu Mercedesům nestačilo.
Do druhé části třídílné kvalifikace postoupil z favoritů na poslední chvíli Frentzen s Audi, jeho kolega Tomczyk však nedokázal konkurovat nejrychlejším a jako jediný s letošním vozem se s kvalifikací rozloučil hned v jejím úvodu spolu s Laudou, Susie Stoddart, Bleekemolenem, Mückem a Vaninou Ickx.
Ve druhé části odpověděl na nejrychlejší čas Spenglera Green, znovu svoji rychlost potvrdil Jean Alesi. Frentzen už recept na rychlý čas najít nedokázal a spolu s Abtem, Stipplerem, la Rosou, Margaritisem a Kafferem nepostoupil.
Do závěrečné rozhodující části vyjel první Kristensen s Audi, ale brzy ho překonali Mercedesy Greena, Spenglera a Schneidera. Následná přetahovaná mezi Greenem a Spenglerem vyzněla pro Brita, Kanaďana ještě v samém závěru pak překonala nestárnoucí hvězda DTM Bernd Schneider.
Alesimu s loňským vozem se o tomto víkendu daří výborně a jeho čtvrtý čas před pátým Häkkinenem je toho nesporným důkazem. Šesté až osmé startovní místo pak teprve získali jezdci Audi v pořadí Ekström, Kristensen a s loňským vozem týmu Rosberg jedoucí Scheider.
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?