Polopřírodní trať v Jihlavě hostila druhý závod letošní sezóny seriálu ANN Karting Cup a nechybělo napětí na trati ani v paddocku.
V první rozjížďce nevyužil Karel Bařina pole-position po tvrdém souboji s obhájcem titulu Danielem Šupou. Zatímco dva se prali, pro vítězství si dojel Jozef Smrtník. Petr Zelinka, nespokojen s nastavením káry, udržel bramborovou příčku před nováčkem Alešem Sirným, který se teprve seznamoval s technicky náročnou a hrbolatou tratí.
Druhá rozjížďka byla poznamenána defekty. Petrovi Zelinkovi vypověděl službu motor po ucpání trysky, Jozef Smrtník musel na třech kolech přijet k mechanikům pro novou pneumatiku. Aleš Sirný využil situace a přivezl si své první umístění na stupních vítězů. První pozici kontroloval až do cíle Dan Šupa.
A bez výměn pneumatik se neobešla ani třetí jízda, kde museli zastavit Petr Zelinka a Daniel Šupa. Karel Bařina se marně snažil dostat do závěsu Jozefa Smrtníka, včerejšího celkového vítěze. Aleš Sirný zopakova své dosud nejlepší umístění.
Foto: StarKar
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?