Začněme vítězem úvodního podniku na okruhu Hockenheimring Berndem Schneiderem. Čtyřnásobný vítěz seriálu DTM triumfoval už po čtyřicáté a po třinácté na tomto okruhu.
Schneider má také největší statistické ambice na titul. Ptáte se proč? Ve všech jeho vítězných sezonách 1995, 2000, 2001 a 2003 vždy první závod na Hockenheimringu vyhrál právě on.
Mercedes pokračuje na historií opředeném okruhu v řadě vítězství. Od října 2002 zde vůz s trojcípou hvězdou ve znaku nepoznal přemožitele. Posledním jiným vítězem bylo Audi TT pilotované pozdějším šampionem Laurentem Aiellem.
Že je u DTM zmražen vývoj úspěšně dokázal Jamie Green. Brit zajel letos i loni nejrychlejší čas v závodě. Letos byl rychlejší jen o 114 tisícin vteřiny. Všech pět debutantů dokončilo svůj první závod. Nejvíce kol za celý víkend odkroužil Daniel la Rosa, který okruh dlouhý 4,574 kilometru objel 150krát. Nejméně pak Christian Abt - 84 kol.
Tom Kristensen byl potřetí za sebou nejúspěšnějším jezdcem Audi. Jeho týmový kolega Ekström poprvé po 27 podnicích závod nedokončil. Od června 2003 byl poprvé nucen závod vzdát.
Foto: dtm.de
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.