Zajímavý začátek závodní kariéry má za sebou tovární jezdec Audi Pierre Kaffer, který hájí barvy německé automobilky v DTM s týmem Phoenix.
Zatímco se u portrétů většiny závodníků dočteme, že si první zkušenosti získal za volantem motokáry a následuje výčet úspěchů a cesta vzhůru nižšími šampionáty, u Pierra je jedna odlišnost. Kromě závodění se totiž musel starat o závodní techniku druhých a ještě si vydělávat obchodem finanční prostředky pro sebe.
Pierre získal první kontakty s DTM jako mechanik týmu Zakspeed ve "starém" DTM v letech 1995 a 1996. Při práci a učení se pustil do vlastní kariéry a úspěšně vyhrál dvě nižší německé formulové série.
Šéf týmu Phoenix Ernst Moser zná Pierra velice dobře, ve zmíněném Zakspeedu působil totiž jako šéfmechanik a také další člen Phoenixu Frank Lynn prošel tímto týmem.
Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?