Zajímavý začátek závodní kariéry má za sebou tovární jezdec Audi Pierre Kaffer, který hájí barvy německé automobilky v DTM s týmem Phoenix.
Zatímco se u portrétů většiny závodníků dočteme, že si první zkušenosti získal za volantem motokáry a následuje výčet úspěchů a cesta vzhůru nižšími šampionáty, u Pierra je jedna odlišnost. Kromě závodění se totiž musel starat o závodní techniku druhých a ještě si vydělávat obchodem finanční prostředky pro sebe.
Pierre získal první kontakty s DTM jako mechanik týmu Zakspeed ve "starém" DTM v letech 1995 a 1996. Při práci a učení se pustil do vlastní kariéry a úspěšně vyhrál dvě nižší německé formulové série.
Šéf týmu Phoenix Ernst Moser zná Pierra velice dobře, ve zmíněném Zakspeedu působil totiž jako šéfmechanik a také další člen Phoenixu Frank Lynn prošel tímto týmem.
Foto: Auto News Network
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.