Zajímavý začátek závodní kariéry má za sebou tovární jezdec Audi Pierre Kaffer, který hájí barvy německé automobilky v DTM s týmem Phoenix.
Zatímco se u portrétů většiny závodníků dočteme, že si první zkušenosti získal za volantem motokáry a následuje výčet úspěchů a cesta vzhůru nižšími šampionáty, u Pierra je jedna odlišnost. Kromě závodění se totiž musel starat o závodní techniku druhých a ještě si vydělávat obchodem finanční prostředky pro sebe.
Pierre získal první kontakty s DTM jako mechanik týmu Zakspeed ve "starém" DTM v letech 1995 a 1996. Při práci a učení se pustil do vlastní kariéry a úspěšně vyhrál dvě nižší německé formulové série.
Šéf týmu Phoenix Ernst Moser zná Pierra velice dobře, ve zmíněném Zakspeedu působil totiž jako šéfmechanik a také další člen Phoenixu Frank Lynn prošel tímto týmem.
Foto: Auto News Network
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?