Brands Hatch, 3. den - Výsledkové tabulce středečních testů vévodí znovu vozy s kruhy ve znaku. Až páté místo zbylo na Miku Häkkinena s nejrychlejším Mercedesem.
Úterní nejlepší čas včera potvrdil Dán Tom Kristensen, následovaný Mattiasem Ekströmem s Frentzenem a Stipplerem v těsném závěsu. „Dokončil jsem několik dlouhých stintů a současně jsme testovali řadu nových věcí. Poté jsem přezul na nové gumy a zajel nejrychlejší čas dne,“ popsal včerejší pracovní náplň sedminásobný vítěz závodu 24h Le Mans.
Na čtvrtého Stipplera pak ztratil jedinou tisícinu vteřiny Mika Häkkinen, který vede v tabulce třetího dne testů kolegy od Mercedesu Alesiho, Spenglera a Susie Stoddart, která však skončila předčasně poté, co v zatáčce McLaren ztratila kontrolu nad svým vozem a zastavily ji až bezpečnostní bariéry. Skotská pilotka vystoupila z vozu na první pohled nezraněna, ale komisaři ji poslali pro jistotu na zdravotnické středisko.
Foto: dtm.de
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?