Audi se pro letošní sezonu spoléhá na šest silných sponzorů. Po odchodu Aiella o Opelu se majitelé známého časopisu dohodli na spolupráci s Audi.
Mattias Ekström a Martin Tomczyk pojedou s vozy Audi A4 DTM 2006 v barvách Red Bull. Výrobce energetických nápojů bude jako jediný sponzorovat dva vozy, čímž opětovně přes své závazky ve Formuli 1 demonstruje úzkou spolupráci s Audi.
Barvy výrobce piva Veltins budou zdobit vůz Heinze Haralda Frentzena. Německý strojírenský gigant Siemens bude také zastoupen jako generální sponzor a jeho loga budou zdobit vůz Toma Kristensena.
S černým A4 DTM 2005 a charakteristickým bílým ušákem, známým logem časopisu pro pány Playboy, pojede Christian Abt.
Dalšími důležitými sponzory Audi bude Castrol, LuK a několik společností, kde má automobilka Audi majetkový podíl.
Foto: Opel Performance
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?