Vallelunga, 3. den; Přes krátkou dešťovou přeháňku se jezdcům při testech ve Vallelunze podařilo dokončit produktivní den bez hmotných škod i při řadě smyků a výletů mimo dráhu.
Zkušená hvězda Mercedesu Schneider dokázal odpoledne ranní nejrychlejší čas Kristensena překonat s v kombinované tabulce středečních časů tak stanul opět na čele Mercedes. Jamie Green s dalším vozem trojcípé hvězdy byl třetím nejrychlejším.
Hlavní postavou středečních testů byl ale debut Heinze Haralda Frentzena u Audi. „Chtěl jsem se seznámit s vozem co nejdříve a poznat práci týmu,“ odůvodnil časné testy těsně po podpisu smlouvy bývalý jezdec Formule 1. „Audi A4 DTM má velice dobrý základ. Reaguje ihned na změny v nastavení a mám několik nápadů, které chci zítra vyzkoušet. Pro sezonu 2006 jsem určitě optimistou.“
V Itálii se z jezdecké sestavy Audi dařilo nejlépe Kristensenovi. „Jezdil jsem zde s naším testovacím vozem a cítil jsem neustálé zlepšování. Audi Sport přišel s několika novinkami a já věřím tomu, že je dokážeme dobře zužitkovat. Už se těším na další testy v Brands Hatch.“
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?