Mercedes Benz nasadí v letošním šampionátu deset vozů, z čehož opět jen čtyři budou nejnovější specifikace 2006 v přípravě týmu HWA.
Podle předpokladu vede letošní soupisku trojcípé hvězdy dvojnásobný šampion F1 Mika Häkkinen, kterého za volantem vozu C-Class 2006 doplní ještě čtyřnásobný šampion DTM Bernd Schneider a dva zástupci mladé generace Jamie Green a Bruno Spengler.
„Letos chci vyhrát více závodů a bojovat o titul. Očekávám však tvrdé souboje nejen s jezdci Audi, ale i mými kolegy z týmu Mercedes,“ uvedl Mika Häkkinen. Bruno Spengler loni zaujal svými výkony s rok starým vozem a důvěru vedení týmu chce odměnit pravidelnými umístěními na stupních vítězů.
Se staršími vozy budou reprezentovat trojcípou hvězdu dva známé soukromé týmy, a to Persson a Mücke, každý po dvou vozech roku 2005 a jednom z roku 2004.
S týmem Ingmara Perssona se ve své páté sezoně v DTM objeví znovu Francouz Jean Alesi, jenž však uvolnil místo v elitní čtyřce zmíněnému Spenglerovi. Konkrétní zákulisní informace zatím k dispozici nejsou, pravděpodobně však výměna nastala z důvodu slabších výkonů bývalého jezdce F1 v loňské sezoně a jeho manažerských plánů se skupinou Direxiv. Loni debutující Margaritis pojede se stejným vozem jako Alesi a C-Class 2004 bude pilotovat Mathias Lauda.
Peter Mücke posadí do dvou loňských vozů svého syna Stefana a debutanta Daniela la Rosu. S obdobným vozem jako Lauda u Perssona bude startovat u Mückeho Susie Stoddart.
Foto: Auto News Network
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.