Na španělském okruhu Catalunya u Barcelony odstartoval tovární tým Mercedesu testovou přípravu pro sezonu 2006. Za volantem se představili Mika Häkkinen a Bruno Spengler.
Zatímco v noci panovala na okruhu mlha a déšť, přes den se podmínky zlepšily a rtuť teploměru vystoupala až k 15°C.
S loňskými dvěma vozy zmínění jezdci odkroužili celkem 127 kol, což představovalo necelých 600 kilometrů.
Barcelona byla letos poprvé zahrnuta do kalendáře DTM, není proto divu, že se Mercedes rozhodl pro "sběr" dat tak brzy.
Foto: Auto News Network
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.