Deutscher Motor Sport Bund e.V. zveřejnilo ve Frankfurtu kalendář letošního šampionátu DTM. Na týmy a jezdce čeká deset závodů. Šest se jich uskuteční v Německu.
Devátého dubna odstartuje letošní ročník na Hockenheimringu, kde se uskuteční po sedmi měsících i finále 29. října. Nebudou chybět tradiční německé okruhy Nürburgring, Lausitzring, Oschersleben a Norisring. Opětovně zavítá startovní pole do holandského Zandvoortu a poprvé se představí v britském Brands Hatch a španělské Barceloně. Belgické Spa zatím nebylo potvrzeno.
Oficiální kalendář 2006:9.4.06 Hockenheimring (D)30.4.06 Lausitzring (D)21.5.06 Oschersleben (D)2.07.6 Brands Hatch (GB)23.7.06 Norisring (D)20.8.06 Nürburgring (D)3.9.06 Zandvoort (NL)24.9.06 Barcelona (E)15.10.06 tba29.10.06 Hockenheimring (D)
Předcházející zprávy se potvrdily a pro české příznivce DTM nezbývá než vycestovat za hrdiny šampionátu do zahraničí. Brněnský Masarykův okruh mezi vybranými lokalitami chybí.
Jistou šanci ještě může představovat poslední nepotvrzený termín, který má však rezervováno zmíněné Spa-Francorchamps.
Foto: Audi Sport Press
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?