Letošních jedenáct podniků bude s největší pravděpodobností v kalendáři pro rok 2006 o jeden závodní víkend rozšířeno. Navíc šampionát expanduje na další zajímavé evropské okruhy.
Podle dostupných informací bude obsahovat kalendář německého šampionátu cestovních vozů v příštím roce 12 podniků, přičemž jen polovina se pojede na území Německa.
V Německu samotném se spekuluje ze zbývající šestky o třech stávajících a třech nových okruzích. DTM by se mělo znovu vrátit do Spa, Zandvoortu a Istanbulu, nově by mělo navštívit Brands Hatch, Le Mans a Barcelonu.
V tuto chvíli se tak bohužel zdá, že Brno návštěvou seriálu DTM poctěno příští léto nebude…
Foto: Marek Felt / eWRC.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?