Ve čtvrtek Audi definitivně potvrdilo svoji účast v nadcházející sezoně šampionátu DTM, který se může chlubit obrovskou diváckou základnou, špičkovými vozy a startovním polem známých jezdců.
"Je obecně známé, že diváci chtějí závody na nejvyšší úrovni, a to je přesně to, co nabízí DTM," vysvětlil šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich. "Další hlediskem je pak atraktivnost samotných vozů, které přitahují nejlepší jezdce světa."
Audi navíc potvrdilo svůj dlouhodobý zájem o účast v DTM a Martin Winterkorn, šéf managementu Audi AG, ujistil všechny zúčastněné, že by měly vozy se spojenými kruhy na masce závodit v DTM minimálně do konce roku 2008.
Šéf konkurenčního Mercedesu má ze setrvání Audi v šampionátu přirozeně radost, v opačném případě by znamenal odchod jediného zbývajícího soupeře jeho konec.
"Mercedes-Benz se v sérii angažuje od roku 1988 a není důvodu nepokračovat. Jsem rád, že budou znovu probíhat vzájemné souboje staré 70 let." Tehdy spolu soupeřili Mercedes-Benz a Auto Union, později Audi.
Podle dostupných zpráv bude v nové sezoně startovat deset vozů Mercedes a osm vozů Audi.
Foto: Audi Sport Press
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?