Ve čtvrtek Audi definitivně potvrdilo svoji účast v nadcházející sezoně šampionátu DTM, který se může chlubit obrovskou diváckou základnou, špičkovými vozy a startovním polem známých jezdců.
"Je obecně známé, že diváci chtějí závody na nejvyšší úrovni, a to je přesně to, co nabízí DTM," vysvětlil šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich. "Další hlediskem je pak atraktivnost samotných vozů, které přitahují nejlepší jezdce světa."
Audi navíc potvrdilo svůj dlouhodobý zájem o účast v DTM a Martin Winterkorn, šéf managementu Audi AG, ujistil všechny zúčastněné, že by měly vozy se spojenými kruhy na masce závodit v DTM minimálně do konce roku 2008.
Šéf konkurenčního Mercedesu má ze setrvání Audi v šampionátu přirozeně radost, v opačném případě by znamenal odchod jediného zbývajícího soupeře jeho konec.
"Mercedes-Benz se v sérii angažuje od roku 1988 a není důvodu nepokračovat. Jsem rád, že budou znovu probíhat vzájemné souboje staré 70 let." Tehdy spolu soupeřili Mercedes-Benz a Auto Union, později Audi.
Podle dostupných zpráv bude v nové sezoně startovat deset vozů Mercedes a osm vozů Audi.
Foto: Audi Sport Press
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?