Audi potvrdilo svoji účast v sezoně 2006

Kristensen, Tom
Kristensen, Tom, foto: Audi Sport Press
Daniel Šupa 17. prosince 2005 22:39
Sdílej:

Ve čtvrtek Audi definitivně potvrdilo svoji účast v nadcházející sezoně šampionátu DTM, který se může chlubit obrovskou diváckou základnou, špičkovými vozy a startovním polem známých jezdců.

"Je obecně známé, že diváci chtějí závody na nejvyšší úrovni, a to je přesně to, co nabízí DTM," vysvětlil šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich. "Další hlediskem je pak atraktivnost samotných vozů, které přitahují nejlepší jezdce světa."

Audi navíc potvrdilo svůj dlouhodobý zájem o účast v DTM a Martin Winterkorn, šéf managementu Audi AG, ujistil všechny zúčastněné, že by měly vozy se spojenými kruhy na masce závodit v DTM minimálně do konce roku 2008.

Šéf konkurenčního Mercedesu má ze setrvání Audi v šampionátu přirozeně radost, v opačném případě by znamenal odchod jediného zbývajícího soupeře jeho konec.

"Mercedes-Benz se v sérii angažuje od roku 1988 a není důvodu nepokračovat. Jsem rád, že budou znovu probíhat vzájemné souboje staré 70 let." Tehdy spolu soupeřili Mercedes-Benz a Auto Union, později Audi.

Podle dostupných zpráv bude v nové sezoně startovat deset vozů Mercedes a osm vozů Audi.

Foto: Audi Sport Press

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.