Úřadující šampion DTM Gary Paffett si je vědom svého letošního zaslouženého úspěchu a při své skromnosti připouští, že vzrostl kredit jeho jména, a to nejen v DTM.
"Titul ale ovlivnil můj život jen málo. Myslím si, že vyhrát šampionát DTM vás dělá zajímavým pro jiné týmy a přirozeně to zvedá vaši prestiž. Je pravděpodobné, že znamenal zásadní krok pro moji další kariéru."
To ostatně potvrzuje zájem týmů F1, ale Brit má smlouvu pro rok 2006 s Mercedesem v DTM a pokusí se o obhajobu svého letošního titulu, což se zatím podařilo pouze jedinému jezdci, Paffettovu týmovému kolegovi Berndovi Schneiderovi.
"Obhájit titul je určitě v mé moci, ale nebude to vůbec snadné. Na straně jedné jsou tu mí kolegové jako Häkkinen a Schneider, ale také piloti Audi, kteří budou chtít titul zpět. Budeme muset pracovat hodně tvrdě."
Gary Paffett se bude v rámci přípravy na novou sezonu mimo jiné ženit. Na 17. prosince je plánována svatba s přítelkyní Lisou.
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?