Úřadující šampion DTM Gary Paffett si je vědom svého letošního zaslouženého úspěchu a při své skromnosti připouští, že vzrostl kredit jeho jména, a to nejen v DTM.
"Titul ale ovlivnil můj život jen málo. Myslím si, že vyhrát šampionát DTM vás dělá zajímavým pro jiné týmy a přirozeně to zvedá vaši prestiž. Je pravděpodobné, že znamenal zásadní krok pro moji další kariéru."
To ostatně potvrzuje zájem týmů F1, ale Brit má smlouvu pro rok 2006 s Mercedesem v DTM a pokusí se o obhajobu svého letošního titulu, což se zatím podařilo pouze jedinému jezdci, Paffettovu týmovému kolegovi Berndovi Schneiderovi.
"Obhájit titul je určitě v mé moci, ale nebude to vůbec snadné. Na straně jedné jsou tu mí kolegové jako Häkkinen a Schneider, ale také piloti Audi, kteří budou chtít titul zpět. Budeme muset pracovat hodně tvrdě."
Gary Paffett se bude v rámci přípravy na novou sezonu mimo jiné ženit. Na 17. prosince je plánována svatba s přítelkyní Lisou.
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?