Švýcarský jezdec za sebou nemá úspěšnou sezonu a jeho budoucnost je nejistá. Jeho cílem je však setrvání v DTM, ať už u některého nového výrobce a nebo se staršími vozy Mercedes.
"Sezona nebyla taková, jakou jsme ji očekávali. Mysleli jsme si, že budeme blíže Audi a Mercedesu, ale ani s hmotnostní výhodou jsme nebyli dost dobří," hodnotí letošní působení Opelu jezdec. Koncern GM se rozhodl už v roce 2004, že své působení prostřednictvím Opelu v DTM po sezoně 2005 ukončí.
"Kdybychom měli více úspěchů a nějaké vítězství, možná by si to rozmysleli, vůz byl ale podle mne příliš konzervativní, není to však jediná příčina, ale jedna z mnoha."
Fässler by si přál příchod nového výrobce místo Opelu, hovořilo se o MG, Alfě Romeo a Toyotě, ale je přesvědčen o tom, že i stávající Audi a Mercedes mohou přinést vzrušující závody.
"Co budu dělat dále ještě nevím, přál bych si zůstat v DTM, ale je zde hodně skvělých jezdců a málo vozů. Přesto doufám, že šanci dostanu."
Marcel připustil, že jedná o svém návratu k Mercedesu, ze kterého po čtyřech letech v roce 2003 přestoupil k Opelu. Uvědomuje si však, že s nejlepším materiálem ale počítat nemůže...
Foto: Opel Performance
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?