Švýcarský jezdec za sebou nemá úspěšnou sezonu a jeho budoucnost je nejistá. Jeho cílem je však setrvání v DTM, ať už u některého nového výrobce a nebo se staršími vozy Mercedes.
"Sezona nebyla taková, jakou jsme ji očekávali. Mysleli jsme si, že budeme blíže Audi a Mercedesu, ale ani s hmotnostní výhodou jsme nebyli dost dobří," hodnotí letošní působení Opelu jezdec. Koncern GM se rozhodl už v roce 2004, že své působení prostřednictvím Opelu v DTM po sezoně 2005 ukončí.
"Kdybychom měli více úspěchů a nějaké vítězství, možná by si to rozmysleli, vůz byl ale podle mne příliš konzervativní, není to však jediná příčina, ale jedna z mnoha."
Fässler by si přál příchod nového výrobce místo Opelu, hovořilo se o MG, Alfě Romeo a Toyotě, ale je přesvědčen o tom, že i stávající Audi a Mercedes mohou přinést vzrušující závody.
"Co budu dělat dále ještě nevím, přál bych si zůstat v DTM, ale je zde hodně skvělých jezdců a málo vozů. Přesto doufám, že šanci dostanu."
Marcel připustil, že jedná o svém návratu k Mercedesu, ze kterého po čtyřech letech v roce 2003 přestoupil k Opelu. Uvědomuje si však, že s nejlepším materiálem ale počítat nemůže...
Foto: Opel Performance
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?