Hvězda Mercedesu je jen jediný bod od zisku titulu šampiona DTM, jednoho z nejprestižnějších seriálů, kde ostatně startuje celá řada jezdců právě z Formule 1.
"Jezdit Formuli 1 je stále mým prvořadým cílem, ale pro rok 2006 mám kontrakt s Mercedesem zde. Mým nynějším úkolem je získat titul a příští rok ho obhájit."
Gary má podle svých slov toho nejlepšího učitele, kterým není nikdo jiný, než dvojnásobný šampion F1 Mika Häkkinen.
"Mika jezdí podobně jako já a nikdy mi neodmítl poradit. Osobně se od něj chci samozřejmě naučit co nejvíce."
Přestup z DTM do F1 se loni podařil Holanďanovi Christijanu Albertovi, a to z boje o titul šampiona vyšel dvakrát poražen.
Paffett už jednou horkým kandidátem na závodní sedačku v F1 byl, ale u Sauberu si nakonec vybrali zkušenosti Jacquese Villeneuva.
Podle dostupných informací však nic není ztraceno a Gary Paffett by se mohl zúčastnit v brzké době testů spolu s týmem F1 McLaren Mercedes. A pokud by Woking sestavoval tým McLaren B...
Foto: Auto News Network
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?