Hvězda Mercedesu je jen jediný bod od zisku titulu šampiona DTM, jednoho z nejprestižnějších seriálů, kde ostatně startuje celá řada jezdců právě z Formule 1.
"Jezdit Formuli 1 je stále mým prvořadým cílem, ale pro rok 2006 mám kontrakt s Mercedesem zde. Mým nynějším úkolem je získat titul a příští rok ho obhájit."
Gary má podle svých slov toho nejlepšího učitele, kterým není nikdo jiný, než dvojnásobný šampion F1 Mika Häkkinen.
"Mika jezdí podobně jako já a nikdy mi neodmítl poradit. Osobně se od něj chci samozřejmě naučit co nejvíce."
Přestup z DTM do F1 se loni podařil Holanďanovi Christijanu Albertovi, a to z boje o titul šampiona vyšel dvakrát poražen.
Paffett už jednou horkým kandidátem na závodní sedačku v F1 byl, ale u Sauberu si nakonec vybrali zkušenosti Jacquese Villeneuva.
Podle dostupných informací však nic není ztraceno a Gary Paffett by se mohl zúčastnit v brzké době testů spolu s týmem F1 McLaren Mercedes. A pokud by Woking sestavoval tým McLaren B...
Foto: Auto News Network
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?