Přestože Bernd Schneider udělal chybu v předposlední zatáčce, Mercedesu získal pole position Jamie Green. Čest Audi zachraňoval Tom Kristensen a z jezdců Opelu opět zazářil Heinz Harald Frentzen.
Jamie Green - Mercedes, 1.Kolo nebylo úplně dokonalé, ale bylo dost dobré na to, aby stačilo na pole position. Během super pole se dráha postupně vysušovala a bylo mi jasné, že se budou podmínky postupně stále zlepšovat. Nicméně jsem profitoval z Berndovy chyby, která mi pomohla k zisku pole position.
Tom Kristensen - Audi, 2.Dnes byla kvalifikace hodně obtížná. Byl jsem v první zatáčce příliš agresivní a vyjel mimo, ale je skvělé být přesto v první řadě.
Bernd Schneider - Mercedes, 3.Nastavení vozu v kvalifikaci bylo perfektní a čekal jsem, že na usychající dráze to bude těžší. Přesto bylo moje letmé kolo dobré až do Stadionu, kde jsem chyboval v předposlední zatáčce. Nyní se ale soustředím na to, abych zítra vyhrál.
Heinz Harald Frentzen - Opel, 4.Volili jsme jistotu a nasadili mokré pneumatiky. Přál bych si riskovat a vyjet se slicky, ale ze strategického hlediska byly mokré gumy dobrou volbou. Dobrý výsledek byl pro mne velmi důležitý, neboť jsem se zde s vozem DTM vždy trápil. Nyní se zdá, že je problém vyřešen.
Mattias Ekström - Audi, 15.Poprvé v DTM jsem nebyl v super pole, takže to není malé, ale hodně velké zklamání. Naše koncepce nastavení vozu nepracovala. Kimi Raikkonen také vyhrál závod F1 ze zadní pozice, tak je vzdání boje tím posledním řešením, ale šance na vítězství jsou jen velmi, velmi malé.
Norbert Haug - Mercedes-Benz MotorsportMít sedm vozů v sedmi řadách je skvělé. Šampionát sice není ještě rozhodnutý, ale šance na vítězství z 15. místa na startu jsou malé, i když ne nemožné.
Wolfgang Ullrich - Audi MotorsportMartin Tomczyk byl prvním jezdcem na dráze a musel se vypořádat v super pole s nejhoršími podmínkami. Jistě nebudete překvapeni, když uslyšíte, že nejsme spokojeni s tím, že Mattias Ekström poprvé po dvou a půl letech nebyl v super pole. Bohužel se u jeho vozu změna nastavení pro suché podmínky nepodařila a chyběl mu grip.
Volker Strycek - Opel MotorsportVzali jsme na sebe riziko a nechali jsme jet Laurenta Aiella se slicky, ale nefungovalo to. V takových podmínkách je těžké dělat správné rozhodnutí, ale tři z našich vozů byli v Top10 a musím říci, že je to dobrý výkon.
Foto: Auto News Network
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.