Prohlášení jezdců a týmů po kvalifikaci

Kristensen, Tom
Kristensen, Tom, foto: www.auto-news.cz
Daniel Šupa 22. října 2005 19:54
Sdílej:

Přestože Bernd Schneider udělal chybu v předposlední zatáčce, Mercedesu získal pole position Jamie Green. Čest Audi zachraňoval Tom Kristensen a z jezdců Opelu opět zazářil Heinz Harald Frentzen.

Jamie Green - Mercedes, 1.Kolo nebylo úplně dokonalé, ale bylo dost dobré na to, aby stačilo na pole position. Během super pole se dráha postupně vysušovala a bylo mi jasné, že se budou podmínky postupně stále zlepšovat. Nicméně jsem profitoval z Berndovy chyby, která mi pomohla k zisku pole position.

Tom Kristensen - Audi, 2.Dnes byla kvalifikace hodně obtížná. Byl jsem v první zatáčce příliš agresivní a vyjel mimo, ale je skvělé být přesto v první řadě.

Bernd Schneider - Mercedes, 3.Nastavení vozu v kvalifikaci bylo perfektní a čekal jsem, že na usychající dráze to bude těžší. Přesto bylo moje letmé kolo dobré až do Stadionu, kde jsem chyboval v předposlední zatáčce. Nyní se ale soustředím na to, abych zítra vyhrál.

Heinz Harald Frentzen - Opel, 4.Volili jsme jistotu a nasadili mokré pneumatiky. Přál bych si riskovat a vyjet se slicky, ale ze strategického hlediska byly mokré gumy dobrou volbou. Dobrý výsledek byl pro mne velmi důležitý, neboť jsem se zde s vozem DTM vždy trápil. Nyní se zdá, že je problém vyřešen.

Mattias Ekström - Audi, 15.Poprvé v DTM jsem nebyl v super pole, takže to není malé, ale hodně velké zklamání. Naše koncepce nastavení vozu nepracovala. Kimi Raikkonen také vyhrál závod F1 ze zadní pozice, tak je vzdání boje tím posledním řešením, ale šance na vítězství jsou jen velmi, velmi malé.

Norbert Haug - Mercedes-Benz MotorsportMít sedm vozů v sedmi řadách je skvělé. Šampionát sice není ještě rozhodnutý, ale šance na vítězství z 15. místa na startu jsou malé, i když ne nemožné.

Wolfgang Ullrich - Audi MotorsportMartin Tomczyk byl prvním jezdcem na dráze a musel se vypořádat v super pole s nejhoršími podmínkami. Jistě nebudete překvapeni, když uslyšíte, že nejsme spokojeni s tím, že Mattias Ekström poprvé po dvou a půl letech nebyl v super pole. Bohužel se u jeho vozu změna nastavení pro suché podmínky nepodařila a chyběl mu grip.

Volker Strycek - Opel MotorsportVzali jsme na sebe riziko a nechali jsme jet Laurenta Aiella se slicky, ale nefungovalo to. V takových podmínkách je těžké dělat správné rozhodnutí, ale tři z našich vozů byli v Top10 a musím říci, že je to dobrý výkon.

Foto: Auto News Network

Stalo se
Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?

Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.