Přestože Bernd Schneider udělal chybu v předposlední zatáčce, Mercedesu získal pole position Jamie Green. Čest Audi zachraňoval Tom Kristensen a z jezdců Opelu opět zazářil Heinz Harald Frentzen.
Jamie Green - Mercedes, 1.Kolo nebylo úplně dokonalé, ale bylo dost dobré na to, aby stačilo na pole position. Během super pole se dráha postupně vysušovala a bylo mi jasné, že se budou podmínky postupně stále zlepšovat. Nicméně jsem profitoval z Berndovy chyby, která mi pomohla k zisku pole position.
Tom Kristensen - Audi, 2.Dnes byla kvalifikace hodně obtížná. Byl jsem v první zatáčce příliš agresivní a vyjel mimo, ale je skvělé být přesto v první řadě.
Bernd Schneider - Mercedes, 3.Nastavení vozu v kvalifikaci bylo perfektní a čekal jsem, že na usychající dráze to bude těžší. Přesto bylo moje letmé kolo dobré až do Stadionu, kde jsem chyboval v předposlední zatáčce. Nyní se ale soustředím na to, abych zítra vyhrál.
Heinz Harald Frentzen - Opel, 4.Volili jsme jistotu a nasadili mokré pneumatiky. Přál bych si riskovat a vyjet se slicky, ale ze strategického hlediska byly mokré gumy dobrou volbou. Dobrý výsledek byl pro mne velmi důležitý, neboť jsem se zde s vozem DTM vždy trápil. Nyní se zdá, že je problém vyřešen.
Mattias Ekström - Audi, 15.Poprvé v DTM jsem nebyl v super pole, takže to není malé, ale hodně velké zklamání. Naše koncepce nastavení vozu nepracovala. Kimi Raikkonen také vyhrál závod F1 ze zadní pozice, tak je vzdání boje tím posledním řešením, ale šance na vítězství jsou jen velmi, velmi malé.
Norbert Haug - Mercedes-Benz MotorsportMít sedm vozů v sedmi řadách je skvělé. Šampionát sice není ještě rozhodnutý, ale šance na vítězství z 15. místa na startu jsou malé, i když ne nemožné.
Wolfgang Ullrich - Audi MotorsportMartin Tomczyk byl prvním jezdcem na dráze a musel se vypořádat v super pole s nejhoršími podmínkami. Jistě nebudete překvapeni, když uslyšíte, že nejsme spokojeni s tím, že Mattias Ekström poprvé po dvou a půl letech nebyl v super pole. Bohužel se u jeho vozu změna nastavení pro suché podmínky nepodařila a chyběl mu grip.
Volker Strycek - Opel MotorsportVzali jsme na sebe riziko a nechali jsme jet Laurenta Aiella se slicky, ale nefungovalo to. V takových podmínkách je těžké dělat správné rozhodnutí, ale tři z našich vozů byli v Top10 a musím říci, že je to dobrý výkon.
Foto: Auto News Network
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.