Vítězstvím se britský pilot Mercedesu velice přiblížil celkovému prvenství v letošním DTM. Mattias Ekström, který ještě včera vedl o jeden bod před Paffettem, dnes nebodoval.
Mercedes dnes může slavit vydařený koncert v Turecku. V kvalifikaci obsadil první dvě řady a první čtyři vozy v cíli byly Mercedesy. Gary Paffett v první zatáčce uhájil vedení před Berndem Schneiderem a bez jediné chyby si dojel pro zasloužené vítězství. Excelentní bojovnou jízdu předvedl Mika Häkkinen a ze sedmého místa se protlačil až na druhé před Schneidera.
Audi dnes vyšlo téměř na prázdno, když jediné body přivezl Tom Kristensen za páté místo. Kromě šestého Laurenta Aiella už bodovaly pouze Mercedesy. Mattias Ekström se po celý závod trápil. Po startu se dostal na třetí místo, ale potom už se pouze propadal, postrádal rychlost. Závod dokončil až dvanáctý, a aby obhájil titul šampiona, musel by příště zvítězit, zatímco "Gary Perfect" by nesměl bodovat.
Foto: dtm.de
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?