Vítězstvím se britský pilot Mercedesu velice přiblížil celkovému prvenství v letošním DTM. Mattias Ekström, který ještě včera vedl o jeden bod před Paffettem, dnes nebodoval.
Mercedes dnes může slavit vydařený koncert v Turecku. V kvalifikaci obsadil první dvě řady a první čtyři vozy v cíli byly Mercedesy. Gary Paffett v první zatáčce uhájil vedení před Berndem Schneiderem a bez jediné chyby si dojel pro zasloužené vítězství. Excelentní bojovnou jízdu předvedl Mika Häkkinen a ze sedmého místa se protlačil až na druhé před Schneidera.
Audi dnes vyšlo téměř na prázdno, když jediné body přivezl Tom Kristensen za páté místo. Kromě šestého Laurenta Aiella už bodovaly pouze Mercedesy. Mattias Ekström se po celý závod trápil. Po startu se dostal na třetí místo, ale potom už se pouze propadal, postrádal rychlost. Závod dokončil až dvanáctý, a aby obhájil titul šampiona, musel by příště zvítězit, zatímco "Gary Perfect" by nesměl bodovat.
Foto: dtm.de
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?