Bruno Spengler je poprvé na provizorní pole-position, Mercedesy výrazně zrychlily. Druhý čas drží Gary Paffett, na třetí místo se propadl Kristensen.
Kvalifikace byla překvapivě velmi vyrovnaná, téměř celá první desítka je v polovině vteřiny. Ve formě je konečně také Mika Häkkinen, který se v super-pole určitě pokusí o pole-position. Audi se přestává dařit, kromě Kristensena postupuje už jen šestý Mattias Ekström.
U Opelu se víkend také nevyvíjí příliš nadějně. Heinz Harald Frentzen se mezi prvními deseti neudržel a bude startovat až ze šesté řady. V super-pole si s Opelem zabojují pouze Fässler a Reuter, kterým tento způsob kvalifikace obvykle moc nesvědčí. Naopak Mercedesy přitvrdily.
Výsledky kvalifikace v Istambulu
Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?