Kvalifikaci vyhrál Spengler

Spengler, Bruno
Spengler, Bruno, foto: Mercedes-Benz Motorsport
Karel Bařina 1. října 2005 14:50
Sdílej:

Bruno Spengler je poprvé na provizorní pole-position, Mercedesy výrazně zrychlily. Druhý čas drží Gary Paffett, na třetí místo se propadl Kristensen.

Kvalifikace byla překvapivě velmi vyrovnaná, téměř celá první desítka je v polovině vteřiny. Ve formě je konečně také Mika Häkkinen, který se v super-pole určitě pokusí o pole-position. Audi se přestává dařit, kromě Kristensena postupuje už jen šestý Mattias Ekström.

U Opelu se víkend také nevyvíjí příliš nadějně. Heinz Harald Frentzen se mezi prvními deseti neudržel a bude startovat až ze šesté řady. V super-pole si s Opelem zabojují pouze Fässler a Reuter, kterým tento způsob kvalifikace obvykle moc nesvědčí. Naopak Mercedesy přitvrdily.

Výsledky kvalifikace v Istambulu

Foto: Mercedes-Benz Motorsport

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.