Toyota Corolla Sedan je nyní ještě atraktivnější díky novému provedení GR SPORT, které navazuje na úspěšné verze Corolla Hatchback a Touring Sports GR SPORT. Všechna tři karosářská provedení se chlubí společnými stylistickými prvky včetně ozdobných detailů exteriéru a na palubě vozu, stejně tak jako designu litých kol a sedadel.
Stupeň výbavy GR SPORT, jehož vzhled byl inspirován výkonnými modely GR automobilky Toyota, a odkazující na válečné zbarvení vozů týmu TOYOTA GAZOO Racing, propůjčuje elegantní a výrazné čtyřdveřové karoserii mladistvější a dynamičtější charakter.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
Optické osvěžení Corolly Sedan rovněž posílí atraktivitu tohoto provedení v očích mladších zákazníků. Chromové prvky karoserie přenechaly místo dekorům v provedení černý lak, ať již jde o mřížku chladiče, kryty vnějších zpětných zrcátek, středové sloupky nebo boční lišty, které současně zdůrazňují nízký postoj vozu. Dále zaujme černý akcent tvořící markantní orámování ve tvaru C v rozích předního nárazníku, který ještě více zdůrazňuje široký postoj vozu.
Litá kola jsou černá s kontrastními broušenými povrchy na koncích paprsků a charakteristickým červeným kroužkem GR kolem ozdobného středu kola. K dispozici jsou dvě různá provedení kol s 10 paprsky – standardně o velikosti 17", s paketem Dynamic pak 18".
Dynamický charakter vozu se odráží i v diskrétně začleněném spoileru na víku zavazadelníku, lakovaném v odstínu karoserie, černém dekoru nad zadní registrační značkou a logu GR SPORT na zádi vozu.
Novým charakteristickým odstínem provedení GR SPORT je šedý lak Dynamic, který je jednou z osmi nabízených barev karoserie. Z nich sedm (včetně laku Šedá Dynamic) je možné kombinovat s černou střechou; Corolla Sedan se tak vůbec poprvé může pochlubit dvoubarevným lakováním.
Sportovní atmosféru v interiéru evokuje černé čalounění stropu kabiny, volant obšitý na pohmat příjemnou perforovanou kůží nebo prahové lišty z broušeného hliníku a s logem GR v oblasti předních dveří. Přední sportovní sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami vypadají skvěle, a kromě toho nabízejí vynikající oporu díky velkorysému bočnímu vedení v oblasti sedáků i opěradel. Sedadla jsou čalouněna kombinací černé látky a vysoce kvalitní umělé kůže s kontrastním vertikálním vzorem stehů v bílém a červeném provedení, tedy v odstínech týmu TOYOTA GAZOO Racing. Tentýž barevný motiv je aplikován na zadních sedadlech.
Zájemci o Corollu Sedan GR SPORT mohou na přání zvolit paket Dynamic, který přináší dodatečnou výbavu, jako například vyhřívaný volant, systém hlídání slepého úhlu nebo parkovací asistent.
Nový model bude nabízen v benzínové variantě nebo s hybridním ústrojím 1,8 litru. Výroba bude zahájena v listopadu 2020, první vozy se na trhu objeví na přelomu roku.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?