Toyota Corolla Sedan je nyní ještě atraktivnější díky novému provedení GR SPORT, které navazuje na úspěšné verze Corolla Hatchback a Touring Sports GR SPORT. Všechna tři karosářská provedení se chlubí společnými stylistickými prvky včetně ozdobných detailů exteriéru a na palubě vozu, stejně tak jako designu litých kol a sedadel.
Stupeň výbavy GR SPORT, jehož vzhled byl inspirován výkonnými modely GR automobilky Toyota, a odkazující na válečné zbarvení vozů týmu TOYOTA GAZOO Racing, propůjčuje elegantní a výrazné čtyřdveřové karoserii mladistvější a dynamičtější charakter.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
Optické osvěžení Corolly Sedan rovněž posílí atraktivitu tohoto provedení v očích mladších zákazníků. Chromové prvky karoserie přenechaly místo dekorům v provedení černý lak, ať již jde o mřížku chladiče, kryty vnějších zpětných zrcátek, středové sloupky nebo boční lišty, které současně zdůrazňují nízký postoj vozu. Dále zaujme černý akcent tvořící markantní orámování ve tvaru C v rozích předního nárazníku, který ještě více zdůrazňuje široký postoj vozu.
Litá kola jsou černá s kontrastními broušenými povrchy na koncích paprsků a charakteristickým červeným kroužkem GR kolem ozdobného středu kola. K dispozici jsou dvě různá provedení kol s 10 paprsky – standardně o velikosti 17", s paketem Dynamic pak 18".
Dynamický charakter vozu se odráží i v diskrétně začleněném spoileru na víku zavazadelníku, lakovaném v odstínu karoserie, černém dekoru nad zadní registrační značkou a logu GR SPORT na zádi vozu.
Novým charakteristickým odstínem provedení GR SPORT je šedý lak Dynamic, který je jednou z osmi nabízených barev karoserie. Z nich sedm (včetně laku Šedá Dynamic) je možné kombinovat s černou střechou; Corolla Sedan se tak vůbec poprvé může pochlubit dvoubarevným lakováním.
Sportovní atmosféru v interiéru evokuje černé čalounění stropu kabiny, volant obšitý na pohmat příjemnou perforovanou kůží nebo prahové lišty z broušeného hliníku a s logem GR v oblasti předních dveří. Přední sportovní sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami vypadají skvěle, a kromě toho nabízejí vynikající oporu díky velkorysému bočnímu vedení v oblasti sedáků i opěradel. Sedadla jsou čalouněna kombinací černé látky a vysoce kvalitní umělé kůže s kontrastním vertikálním vzorem stehů v bílém a červeném provedení, tedy v odstínech týmu TOYOTA GAZOO Racing. Tentýž barevný motiv je aplikován na zadních sedadlech.
Zájemci o Corollu Sedan GR SPORT mohou na přání zvolit paket Dynamic, který přináší dodatečnou výbavu, jako například vyhřívaný volant, systém hlídání slepého úhlu nebo parkovací asistent.
Nový model bude nabízen v benzínové variantě nebo s hybridním ústrojím 1,8 litru. Výroba bude zahájena v listopadu 2020, první vozy se na trhu objeví na přelomu roku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?