Nová Octavia Scout. V terénu je doma, ve městě se neztratí, praktičností vynikne

AutoRoad.cz, 10. června 2020, 23:58 Google+

Úspěšný příběh robustních kombi s offroadovým vzhledem, zvýšenou světlou výškou a pohonem všech kol začal v roce 2007 a bude pokračovat i ve čtvrté generaci modelu Octavia. Multifunkční lifestylové kombi nabízí kromě emocionálního designu také více místa než předchozí generace.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nová Octavia Scout. Terénu se nebojí, praktičností vyniká

Nová Octavia Scout. Terénu se nebojí, praktičností vyniká | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Na rodinnou dovolenou, na velký nákup nebo na hory s horskými koly v zavazadlovém prostoru. Nová Škoda Octavia Scout je perfektním společníkem splňujícím požadavky ve všech situacích. Se standardně dodávaným paketem pro špatné cesty včetně ochrany podvozku a se světlou výškou zvýšenou o 15 mm si skvěle poradí i mimo zpevněné cesty. Jistě se stane oblíbeným vozem pro tažení obytných přívěsů nebo přepravníků pro lodě či koně. V kombinaci s motorem 2,0 TDI s výkonem 147 kW (200 k) lze tahat bržděný přívěs až do hmotnosti 2000 kg.

img-responsive

Nová Octavia Scout. Terénu se nebojí, praktičností vyniká | foto: Škoda Auto

Scout: Octavia do každé situace s velkorysým prostorem
Stejně jako ostatní modely Octavia, nabízí i octavia Scout prostornější interiér než předcházející generace modelu. Oproti předchozí je o 16 mm delší a 15 mm vyšší a má tak délku 4 703 mm a výšku 1 829 mm. Velký zavazadlový prostor, nejen na poměry své třídy, mezigeneračně narostl o 30 l na 640 l. Variantu Scout je poprvé, stejně jako ostatní modely Octavia, možné vybavit inovativními Matrix-LED předními světlomety, které umožňují jízdu s trvale zapnutými dálkovými světly, aniž by došlo k oslnění ostatních účastníků silničního provozu.

img-responsive

Nová Octavia Scout. Terénu se nebojí, praktičností vyniká | foto: Škoda Auto

Úsporné motory TDI a TSI poprvé také s pohonem předních kol
Pod kapotou má premiéru motor nové generace 2,0 TDI EVO s výkonem 147 kW (200 k) a točivým momentem 400 Nm. Je to doposud nejsilnější naftový motor nabízený pro tuto modelovou řadu. Obě vrcholné motorizace 2,0 TSI/140 kW (190 k) a 2,0 TDI/147 kW (200 k), stejně jako 2,0 TDI s výkonem 110 kW (150 k), jsou nabízeny vždy se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol.

img-responsive

Nová Octavia Scout. Terénu se nebojí, praktičností vyniká | foto: Škoda Auto

Robustní vzhled se všemi typickými detaily verzí Scout
Specificky tvarovaný přední i zadní nárazník stejně jako spodní díl nárazníku jsou v stříbrné matné barvě. Černé plastové prvky jako lemy blatníků, prahů a spodních částí dveří zabraňují poškození karoserie modelu a dotvářejí osobitý vzhled vozu. Standardně jsou dodávaná stříbrná 18″ kola z lehké slitiny Braga. 19″ kola Manaslu z lehké slitiny jsou k dispozici na přání. Přední a zadní difuzor mají hliníkový design stejně jako střešní nosič, lišty kolem bočních oken a kryty elektricky nastavitelných, automaticky sklopných vnějších zpětných zrcátek s funkcí stmívání. Octavia Scout je standardně vybavena například Top LED zadními světly, volbou jízdního profilu s funkcí Off-road a elektricky ovládanými dveřmi zavazadlového prostoru s virtuálním pedálem. Na blatnících jsou speciální plakety s nápisem Scout.

img-responsive

Nová Octavia Scout. Terénu se nebojí, praktičností vyniká | foto: Škoda Auto

Zážitek z verze Scout umocňuje nový interiér
Nový koncept interiéru nabízí větší prostor a snadné ovládání. Nově koncipovaná přístrojová deska je modulární, uspořádaná v několika úrovních a jejímu středu dominuje volně stojící displej infotainmentu nejvyšší řady Columbus s 10“ displejem, navigací a digitální asistentkou Laurou. Chromové prvky zušlechťují středovou konzoli a nové výplně dveří. V chromovém provedení jsou také kliky. Vizuální akcenty verze Scout se v interiéru promítají ve specifických dekorativních lištách na přístrojové desce, sedadlech potažených látkou ThermoFlux a vyšitém logu Scout na předních sedadlech. Potahy sedadel, volant, loketní opěrka a palubní deska mají kontrastní hnědé prošití. Pedály mají hliníkový vzhled.

Nová Škoda Octavia Scout bude mít světovou premiéru na počátku července.

Vytisknout

Diskuze: Nová Octavia Scout. V terénu je doma, ve městě se neztratí, praktičností vynikne

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

reklama

Doporučujeme

Ford představil evropský Ranger Raptor

Rivalové podepsali dohodu o spolupráci. Co VW a Ford upekli?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud